Ze rent niet echt onder me vandaan... ze gaat gewoon steeds een stapje harder zonder dat ik het doorheb en als ik teveel tegehou dan begint ze te stuiteren. Het is zeg maar alles of niks.....
Moest wel heel erg om dr lachen dat ze een hek eng vond, stopte, en vervolgens boos begon te stuiteren en er normaal overheen ging.
Ik had dat probleem ook maar loste dat thuis op! Met kleine voltes links en niet af maken dan rechts zo onvoorspelbaar rare kleine rondjes draaien dan ineens hindernisje en die niet uit rijden maar erna verder met je rondjes! Zo haal je de snelheid eruit en bij mij werkte het heel goed en word die eigenlijk zelf heel erg verrast van omdat hele kleine volte meestal afgemaakt word of slangevolte en hele rare bogen maken of ineens weer mini volte!
Ja en dan geen grote dat heeft geen nut want mijn pony kon op een grote volte nog plat door de bocht
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 14-10-16 18:41
Sommigen leren het nooit helaas... die gekke Tangelo van mij vroeger was daar het schoolvoorbeeld van. Toch kwam ze niet in de buurt van het hout op de insprong van de 3 sprong na. Die wipte ze er weleens af.
Waaahh Gismo loopt een eerste plaats in de BB met 74 stijlpunten! En we hebben een statiedeken gewonnen Dat was echt wel iets wat ik altijd super gaaf vond en nu mocht ik zelf eens een ererondje met deken rijden! Tweede rondje was ie op en hadden we 4 balkjes maar hij bleef zo doodbraaf door springen
Doe katrien maar de groetjes! (als ze weet wie ik ben zonder dat ze mij en de paarden erbij ziet) Jammer dat ik aan het werk ben, anders konden we wel even iets afspreken!
Gefeliciteerd beide ! Statiedeken wil ik ook graag nog een keer winnen haha ..
Elysa jij gefeliciteerd met je veulen !!
Ik heb vandaag in de peelbergen echt k***t gesprongen .. stond met diabell wel 9e in de B van de 85.. maar edelweis liep niet fijn en 1 balkje en een weigering .. ik zet de video's vanavond wel op youtube dan kunnen jullie mijn vreselijke ronde zien ..