aniek_joefy schreef:lina1998 schreef:Ja ach, ik kom er wel overheen. In de training gaat hij onwijs goed dus het komt vanzelf wel weer!
Lekker doortrainen
Ja precies, 19de een proefgerichte clinic rijden en dan gaan we er in mei weer helemaal voor, al is het buitenseizoen niet zo mijn ding

Edit:
Fijn dat het met jou erop wel goed ging Lisanne!

. Hij heeft vorig jaar wat problemen gehad met zijn hoef rechts voor en daarom heeft hij zijn ijzers (nu) gewoon nodig en dan ben ik gewoon overbezorgd en neem ik het zekere voor het onzekere
moet van aap echt gelijk bowy opzadelen
. Springschoenen gaan om in de paddock, in de molen, tijdens longeren en tijdens het rijden. Ik durf er niet mee te stoppen want dan zal je net zien..
) dus inderdaad dan maar liever geen risico.
. Dus dat ontspannen nekje was ineens compleet verdwenen, ik liet haar een half rondje racen en toen stopte ik er maar mee, ze was echt niet te houden
. Ik werd er een beetje gek van omdat ik wist dat ze beter kan(normaal schrikt ze nergens van en gaat ze gewoon door waarmee ze bezig was, maar nu ineens niet) maar ze reageert ook niet meer op mijn handhulpen. Dus toen besloot ik uit te stappen, maar daar werd het sterrenkijken alleen maar erger van