Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
absque_dubio schreef:Ik doe nu al veel doorzitten, incl middendraf. Wijken mag naar mijn idee nog wat netter maar krijg er 7ens en 8ens voor (mijn beeld van de proef blijft altijd een stuk negatiever dan t juryoordeel).
Achterwaarts zit erop. Denk dat pony dat fijner vindt dan elke keer 'gewoon' halthouden in de proef, daar wordt ze gigantisch heet van. Achterwaarts en dan in galop zit er al op en dat doet ze erg graag dus dat wil ze in de proef ook graag doen.![]()
Vragen ze niet al dat stuk meer oprichting oid? Of valt de overstap wel mee als de oefeningen redelijk onder controle zijn?
En denk ook dat stiekem best veel mensen het niet bij hebben.
. Ik merk dat ik tijdens de l2 proeven veel beter op moet letten. Eerder toerde ik gewoon door de proef heen en keek om me heen wat er allemaal gebeurde, maar ik moet nu echt geconcentreerd bezig zijn. Dat is toch wel even wennen
We gaan vaak de ene dag met het ene paard op pad en de tweede dag met het volgende paard dus ik heb meestal 2 paspoorten bij me. Hier controleert meestal het secretariaat en dan meestal alleen de inentingen. Startpas heb ik nog maar 1 keer meegemaakt.
. Bij nader inzien kan het best zijn dat mijn gevoel ook niet zo klopte, ik reed daar koppig rond met een vol hoofd, voorhoofdsholte ontsteking en een verhoging, dus wellicht dat ik zelf ook een wat ander beeld van mijzelf had dan dat realistisch was
ik dacht ik klaag maar nergens over haha
sterkte!! is het gewoon zomaar gebeurd?