Mijn pony is gisteren in de les geweest met een meisje van stal! Ging erg leuk en ze gaat er nu de komende tijd mee rijden in de springles Sjaak was lekker sterk maar voor de tweede keer een parcour gesprongen. Hij komt nog niet zo lekker uit maar red zich bijna altijd. Hindernis 6 zit water onder en hij wou er maar niet overheen. Later alsnog 2 keer gesprongen dus heel blij mee. Ook een dubbel gesprongen en meteen goed
Vanavond helemaal naar assen voor nieuwe school locatie.. Lekker anderhalfuur heen rijden voor een uurtje rond kijken en dan weer anderhalfuur terug.
Jep.. Snap alleen niet waarom ze dit kiezen want het staat te koop? Dus als het verkocht wordt en de eigenaren willen ons er niet moeten we weer weg. Maarja zie t wel!
Gelukkig staat mijn pony nu op een stalling waar ook een binnenbak is. Gisteren ook 1 van de paarden daar mogen uitproberen. Maar ben blij dat ik een pony heb.. ik voelde me zo klein op het paard haha
Ik heb ook geen binnenbak.. Bij paardje op stal wel maar mn ouders zijn werken. Morgen maar weer!
Eva
Geplaatst: 08-07-14 13:34
ik wil de sunrise stables best kopen, als ik even de loterij win.. @welmoed wat is er mis met de eigenaren haha?
Fijn Elke! dat hij zo snel weer opknapt!
Laatst bijgewerkt door Eva op 08-07-14 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
maj0
Geplaatst: 08-07-14 13:34
Morgen wel les bij een binnenbak en als we dit weer morgen ook hebben dan gaan we na binnen haha. Dat betreft ben ik wel beetje verwend ghehe. Heb de binnenbak op 5 min lopen van stal.
Moah ik vind het wel fijn. Als je zo met die hitte ook wij zitten vlak bij een bos en dan stikt het er van de dazen. Dan is het wel fijn om lekker na binnen te kunnen. En in de winter vind ik het ook heerlijk.
Maar ook daar zou ik wel weer zonder kunnen vroeger altijd buiten gereden op de manege.
En idd, als je veel last hebt van dazen is het perfect.
Anoniem
Geplaatst: 08-07-14 14:28
Wij hebben een binnenbak en een buitenbak, beide berijdbaar met wat voor weer dan ook das pas verwend hihi
maat rij zelf eigenlijk altijd buiten, ook met regen maar als het dan sneeuw of heel hard waait (of echt met bakken naar beneden komt) ben ik wel heel blij met die binnenbak vooral als het waait
Hier hebben ze 3 week geleden ander zand gestort in de binnen bak, een zogenaamde achterberg bodem. Maar de eigenwijze mensen dachten dat ze dat allemaal wel alleen konden en het is nu een zware zandbak geworden waar je meer dan 20 cm in weg zakt.. Moet dus al 3 weken lang in de buiten bak rijden.. Wel een fijne bak buiten, maar binnen rijden vind ik veel fijner
Vind dit wel een leuke foto om nog even aan jullie te laten zien, hoe blij Lano is in het parcours haha en hoe interessant de cameraman is
Mooi setje ook. Ik heb een mooi shirt van Animo gekocht, twee keer aangehad en nu is de stof grijs (!) uitgeslagen van de deo. Vind ik echt slecht, maar vraag me af of je daar mee terug kunt gaan. Als ik nu in zomertenue moet ziet dat er wel duf uit zeg maar.
Pantykous wat slecht dat dat zo gebeurd! Ik moet nog op zoek naar een nieuw wedstrijdshirt maar vind €100 verschrikkelijk duur voor een shirtje. Mijn budget voor een concoursshirt is ongeveer de helft maar die zijn allemaal lelijk
Leuke foto Eef!
Lithya
Geplaatst: 08-07-14 17:15
Heb een fijn concoursshirt bij Kramer.de vandaan. Mooi shirt met een zeker zo'n mooie prijs.
_Elke
Geplaatst: 08-07-14 17:23
Mistid, goed zoeken! Uitverkoop en kortingen haha ik heb net een nieuw showshirt van equitheme, 21% korting plus nog een bon. Hup 50% eraf. Van 40€ naar 20€ zit heerlijk en goede kwaliteit!