Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BabiiVeeraa schreef:Wat gaan jullie allemaal hard zeg!
Ik ben gisteren voor het laatst M1 gestart. Ondanks dat ik het zelf echt prut vond gaan, was ik 2x 1e met 195 en 187, en daarmee Nederlands Kampioen M1 (overall Reserve Kampioen M1/M2, de winnares bij de M2 had in de eerste proef net wat puntjes meer), mooie afsluiter van onze M1 carrière dacht ik zo
*edit: het was Nk van het stamboek*
Ben heel benieuwd hoe we het gaan doen in de M2, qua lijf, aanleuning en verzameling is hij er denk ik wel klaar voor, maar de travers en de keertwendingen gaan nog niet altijd even vlekkeloos. Maar ach, dat zijn maar 4 van de 30 onderdelen, als de rest goed gaat, moet het lukken tochDe oefeningen worden vanzelf steeds beter!
Tinkels schreef:Als het niet wil op S&T dan niet... maar zou het wel leuk vinden
KB_Horse schreef:Ja ik denk het Amiigo.. Misschien dat een keertje doen! de 1e van juni heb ik weer wedstrijd staan maar ik denk dat ik die nog even in het M1 doe! Het is toch ookal start je HC in het M2 dat je niet meer terug kan toch?
tamaramt schreef:Wat is dan precies de meerwaarde ervan?
Ik ben wel benieuwd naar ervaringen