Fijn dat je les goed ging Kirsten
Ik ken dat heel erg wat jij zegt qua aanleuning, dat is echt een kwestie van oefenen, die oefeningen kosten ook natuurlijk wat aandacht, waardoor de mijne dan stiekem steeds wat langer in d'r hals kon gaan worden. Maar inmiddels gaat het al stukken beter, maar ik vond het ook echt even enorm wennen.
Hee Anne, gezellig dat je er weer bent
Fijn dat je tante ook zo positief was over de nieuwe instructrice, en heeerlijk dat ze weer lekker de wei op mag
Dankjewel trouwens haha, ik vind het zelf ook een tof paard
En als je lekker zo doorgaat komen die wedstrijden denk ik ook wel weer in beeld bij jullie toch? 
Ik heb ook een super les gehad donderdag, gewerkt om haar nog wat meer bij elkaar te kunnen krijgen in galop, ze kan superfijn sluiten, maar dan wil de nageefelijkheid ook nog wel is net dat laatste stukje ontbreken. En het wijken was ineens een beetje kapot
Normaal kan ze dat echt onwijs goed, maar nu was ze ineens echt slecht voor m'n been, dus daar even aan gewerkt, en toen was het gelukkig weer gerepareerd
Ze heeft alleen snel de neiging tot uitzwaaien in de wendingen, vroeger was dit echt dramatisch (toen zwabberden en zwierden we de baan rond
) en inmiddels is het eigenlijk over, maar dat is alleen wel gevaarlijk in de wending voor het wijken, aangezien ze dan dus soms net iets met die achterhand voor d'r voorhand komt, na 2 passen wijken is ze weer recht, maar de jury heeft me daar eerder ook al wel behoorlijk op afgestraft, dus ook dat stukje even meegenomen in de training. Voor nu zet ik die wending dan maar vast iets overdreven schuin in, dan kunnen we dat later weer gaan verfijnen 
Morgen mogen we weer op pad, zin in
Verder alweer wat meer ingepland voor in de maand mei, en dan hoop ik ergens in de zomer toch wel richting die L2 te kunnen denken