Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Katja schreef:Als je paard gehoorzaam is dan maakt hij niet zomaar een wissel en als hij ongehoorzaam is dan kun je dat beter oplossen voor je Z2 bent. Daar mogen ze ook niet maar te pas en te onpas wisselen. Vind dat veel mensen te lang wachten met het aanleren van de wissels en daarna er teveel mee bezig zijn. Een jong paard wat fijn aan de hulpen staat wisselt vaak vrij makkelijk.
Mijn vijfjarige loopt zonder na te denken drie wissels op een diagonaal en is tegelijk heel safe in de contra.
Pieteritus1 schreef:Ik hoop het ook dat het Z1 dan verleden tijd is, maar dan moet ik wel eerst écht overtuigend rijden, met punten boven de 220. En anders blijf ik nog even doorrijden. Maar ik denk wel dat het Z2 prettiger rijden is.
loveSaros schreef:haasje20 schreef:Hoi allemaal, ik kom vast stiekem even om het hoekje kijken. Ben nu op de helft met mijn punten en thuis lukken de wissels al vrij constant. Afgelopen weekend Z1 gestart in Nieuwerkerk aan de Ijssel, met iemand uit dit topic zag ik
Dat was ik
Had je lekker gereden?