Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MyWishMax schreef:Drunksheep schreef:
Huh, dat is vreemd? Fjorden mogen ook meedoen en Haflingers zijn ook paarden :/
Ruiter moet 18 zijn, tenzij ze getalenteerd zijn (bijvoorbeeld zzlicht), dan wordt er beoordeeld of ze mee mogen doen, minimaa 16 jar dan.
Dus haflinger maakt niet uit, wel de leeftjd van SunnyJazz

Sjolvir schreef:SunnyJazz schreef:Helaas ik mag niet meedoen. Het zal me waarschijnlijk niet lukken om voor die tijd een paard te vinden om mee te mogen rijden.
Ik vind het trouwens wel heel vreemd dat alleen mensen met een paard mee mogen doen als ze zeggen dat ze naar de ruiter kijken..
Jouw probleem is zoals gezegd niet je haflinger PAARD, maar je 17 jaar en geen Z...
Joh, als er geen junior komt, is gewoon 2013 jullie jaar!
Heb hier stalgenootje wiens paard net te klein is, mocht ook niet.
Maar! Ze mag wel op mijn fjorden Paard of op mijn Knabstrupper.
Heb die dus maar uitgeleend, voor het geval de competitie nog op een locatie in de buurt komt.
(ze mag kiezen welke ze wil lenen.)
Losrijden, hmmm, normaal stap ik te paard al 10 minuten naar de vereniging, stap dan nog los en ga dan pas draven.
In 25 minuten alles gaat hem hier zeker niet worden.
De locatie waar ik ga heeft dan wel 2 binnenbakken, maar dat zegt niet dat die die dag ook beiden ter beschikking staan aan de mac rider cup.
Moet ik ook maar afwachten.
SunnyJazz schreef:marjan1986 schreef:Fjord mag wel en haflinger niet? Begrijp ik hier uit! Zal gelijk mijn mail ook nakijken!
Bste Madelon,
Helaas mag je niet meedoen met een pony.
Dus ook geen E-pony.
Met vriendelijke groet,
MaCrider
Later een mail gestuurd dat ik een haflinger (paard) heb.
Sorry D-pony
SunnyJazz schreef:Ik denk dat ik morgen maar weer een mail stuur met de 'klacht' dat mensen met een Fjord wel mee mogen doen en met een Haflinger niet.
Jaa een haflinger is een paard net als een fjord.
dat zal het vast zijn.