Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:03

FrankavdT schreef:
roxiie schreef:
heb vanmorgen de volgende mail van de KNHS gehad;

Geachte mevrouw/heer,
Startcoupons over?

Heeft u startcoupons op voorraad en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren. Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd. Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen.

Met vriendelijke groet,

Angela Joosten

Medewerker Servicedesk

Afdeling Ledenservice

Hier maak ik niet echt uit op dat coupons alleen terug kunnen worden gestuurd als ze na 1 juli zijn besteld? Of zie ik iets over het hoofd wat eerder al is gepubliceerd?

En ik maak hier ook niet in op, dat je een setje van 6 coupons kunt kopen en dan intotaal weer 16 kunt terugsturen want ze moeten allemaal nog aan elkaar zitten, anders kun je ze niet terugsturen toch?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:07

Jooliieen schreef:
En ik maak hier ook niet in op, dat je een setje van 6 coupons kunt kopen en dan intotaal weer 16 kunt terugsturen want ze moeten allemaal nog aan elkaar zitten, anders kun je ze niet terugsturen toch?

Ik heb GEBELD en mij werd verteld dat ze niet aan elkaar hoeven te zitten, als het er maar 16 zijn

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:22

yvonnedv schreef:
Jooliieen schreef:

Ik heb GEBELD en mij werd verteld dat ze niet aan elkaar hoeven te zitten, als het er maar 16 zijn

mmm oke wel raar dan dat de 1 zegt dat het niet hoeft, en van de ander moet het wel..

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:25

Er is nooit gezegd dat de startcoupons aan elkaar moesten zitten, maar er is wat verwarring geweest over de term 'losse coupons'. Daarmee word dus door de KNHS bedoeld dat je niet 1, 3, 7 of 15 coupons mag terugsturen, maar enkel een set van 16. Hierop bokt is door enkelen dat 'losse' opgevat als 'niet aan elkaar zitten' maar daarover is door de KNHS met geen woord gerept...

Dus: Zolang je maar een COMPLETE SET hebt van 16 (of 32) coupons, mag je die gewoon terugsturen ongeacht of je ze al dan niet al van elkaar hebt gehaald.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:27

_Esther_87_ schreef:
Er is nooit gezegd dat de startcoupons aan elkaar moesten zitten, maar er is wat verwarring geweest over de term 'losse coupons'. Daarmee word dus door de KNHS bedoeld dat je niet 1, 3, 7 of 15 coupons mag terugsturen, maar enkel een set van 16. Hierop bokt is door enkelen dat 'losse' opgevat als 'niet aan elkaar zitten' maar daarover is door de KNHS met geen woord gerept...

Dus: Zolang je maar een COMPLETE SET hebt van 16 (of 32) coupons, mag je die gewoon terugsturen ongeacht of je ze al dan niet al van elkaar hebt gehaald.

Bedankt!
en coupons waar al de plaats en datum op is ingevuld, en verder nog schoon is, mag je niet terugsturen neem ik aan?

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 13:46

_Esther_87_ schreef:

En qua aanschafdatum van de coupons maakt het ook niet uit?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:23

FrankavdT schreef:
_Esther_87_ schreef:

En qua aanschafdatum van de coupons maakt het ook niet uit?

Dat weet ik niet zeker...In de berichtgeving van de KNHS stond dat ze niet voor 1 juli aangeschaft mogen zijn om voor retourneren in aanmerking te mogen komen...Maar in de emails die sommigen hier ontvangen hebben word daar weer niets over gezegd. Ik zou het gewoon proberen, of je ze nou weggooit of terugstuurt...

Ingevulde coupons heb ik echt geen idee van.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:06

FrankavdT schreef:
roxiie schreef:
heb vanmorgen de volgende mail van de KNHS gehad;

Geachte mevrouw/heer,
Startcoupons over?

Heeft u startcoupons op voorraad en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren. Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd. Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen.

Met vriendelijke groet,

Angela Joosten

Medewerker Servicedesk

Afdeling Ledenservice

Hier maak ik niet echt uit op dat coupons alleen terug kunnen worden gestuurd als ze na 1 juli zijn besteld? Of zie ik iets over het hoofd wat eerder al is gepubliceerd?

Dat zie ik hier inderdaad ook niet staan, maar dat is mij wel gemeld door de KNHS.
Zou lekker banketstaaf zijn als nu ook eerder bestelde coupons alsnog terug gestuurd kunnen worden. Omdat ik 14 van na 1 juli had en 2 van voor 1 juli heb ik geen setje van 6 besteld en al 1 coupon opgestuurd voor een wedstrijd .. 8)7

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:04

Fenny schreef:
Dat zie ik hier inderdaad ook niet staan, maar dat is mij wel gemeld door de KNHS.
Zou lekker banketstaaf zijn als nu ook eerder bestelde coupons alsnog terug gestuurd kunnen worden. Omdat ik 14 van na 1 juli had en 2 van voor 1 juli heb ik geen setje van 6 besteld en al 1 coupon opgestuurd voor een wedstrijd .. 8)7

Volgens mij kunnen ze niet aan de coupons zelf zien wanneer je die besteld heb maar alleen in hun administratie

kleinvosje

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 19:05

De coupons zijn genummerd, iets in mij zegt dat ze die nummers er niet voor niets op hebben staan...

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:05

yvonnedv schreef:
Fenny schreef:

Volgens mij kunnen ze niet aan de coupons zelf zien wanneer je die besteld heb maar alleen in hun administratie

De coupons van vorig jaar zien er wel wat anders uit, alleen wat andere tekst maar verder hetzelfde!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:07

kleinvosje schreef:
De coupons zijn genummerd, iets in mij zegt dat ze die nummers er niet voor niets op hebben staan...

Ik denk ook dat ze heel goed in het systeem kunnen nakijken wanneer de coupons uitgegeven zijn.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:23

Jooliieen schreef:
yvonnedv schreef:

De coupons van vorig jaar zien er wel wat anders uit, alleen wat andere tekst maar verder hetzelfde!

Zijn allemaal coupons van dit jaar, Hanna en ik zijn pas in februari gestart ;)

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 23:12

Ik heb nog wel coupons van vorig jaar..

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 00:05

Ik ga gewoon alles opsturen. Zie wel dan...

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:13

Citaat:
Goedemorgen Laura,

Heeft u de startcoupons na 1 juli 2011 besteld en op voorraad en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren – t.a.v. afdeling ledenservice en met begeleidend schrijven.

Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen. Het retourneren van startcoupons kan tot en met 31 december 2011. Hierna kan het aanschafbedrag van de startcoupons niet meer gecrediteerd worden. Het is niet erg als de startcoupons beschreven zijn.

Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nettie van Geest

Medewerker Servicedesk

Afdeling Ledenservice

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:36

Exact dezelfde mail had ik ook gekregen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:43

Het is ook echt een standaard verhaaltje.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:19

wat dacht je dan, dat ze voor 100x dezelfde vraag 100x een ander antwoord zouden gaan typen? :roll:

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:23

Equimotion schreef:
wat dacht je dan, dat ze voor 100x dezelfde vraag 100x een ander antwoord zouden gaan typen? :roll:

Uiteraard niet. Zou ook niet goed zijn omdat je dan iedere keer een andere invulling zou kunnen geven.
Maar mijn vragen waren niet echt door het mailtje beantwoord. En dat vindt ik jammer!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:29

Ik heb maar meteen het formulier voor de gelimiteerde startpas (max. 4 starts per jaar) ingevuld en opgestuurd. Zo vaak start ik niet meer en ik ben wel benieuwd naar de kosten.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 13:27

Nou vind het echt belachelijk dat de couponnen alleen geretouneerd mogen worden als ze na 1-7 besteld zijn. KNHS heeft niet voor deze tijd aangegeven dat het systeem gaat veranderen en soms is er ook gewoon onmacht dat je niet meer kan starten dit jaar.
Bijv in mijn geval met zwangerschap (10-12-11) uitegerekend.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:46

maar in deze mail staat niet dat als je er nog 10 hebt liggen thuis dat je er dan 6 kunt bijbestellen, en vervolgens die 16 weer kunt terugsturen, want het vormt dan toch geen set meer?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:28

de defenitie van een complete set is 16 coupons los en/of beschreven maakt niet uit het is een complete set

kleinvosje schreef:

Ik zie nergens een nummer staan hoor, waar moet dat volgens jou staan dan?
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 27-10-11 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:32

Ik ben benieuwd naar de kosten van morgen. Mocht het te gek worden zet ik mijn startkaart van nu stop, heb net een nieuwe aangevraagd met een paard. Ben dus benieuwd