Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tennan schreef:Wat gek Kaitlyn, is er een andere proef beoordeeld op jouw protocol?
Imaginaerum schreef:PSvanLot schreef:Ik heb echt in de vorige online periode regelmatig een 1 moeten noteren voor travers en 3en voor keertwendingen.
Ik vraag me dan echt heel erg af wat je in die M2 komt doen.
Een 1 voor travers?Hoe ziet een "travers" eruit als je een 1 geeft?
caro29 schreef:Verkeerde stelling, geen lengte buiging en niet op 4 sporen is wel duidelijk. Vandaag leek het bij 2 donkere paarden en wat donkere filmpjes dat zij hun hoofd kantelden maar dat was wel slecht te zien
Imaginaerum schreef:PSvanLot schreef:Ik heb echt in de vorige online periode regelmatig een 1 moeten noteren voor travers en 3en voor keertwendingen.
Ik vraag me dan echt heel erg af wat je in die M2 komt doen.
Een 1 voor travers?Hoe ziet een "travers" eruit als je een 1 geeft?
MyWishMax schreef:Keertwendingen vind ik ook lastigDaar kan gewoon een hoop misgaan, zelfs als ze tijdens training goed lijken. Beetje spanning erbij en het lijkt nergens meer op.
Travers heb ik op een paar filmpjes gezien, maar lijkt me heel moeilijk te beoordelen. Ik rijd het zelf vaak richting spiegel en dan is het goed, maar dat is niet vanuit de hoek van de jury. (maar ik start ook nog geen M2 met deze haha)
urosa schreef:Linda2008, gefeliciteerd echt super punten!
Mijn keertwendingen gingen ook de mist in tijdens de proefBij mij lag het een beetje aan de korte voorbereiding qua proefgericht trainen. In de training rijd ik ze vanaf een volte omdat het bij hem een bekend issue is dat hij zijn spilbeen snel laat staan en we dat willen oplossen. We kunnen ze wel goed, maar het mag nog meer bevestigd zijn. Reden dat ik toch M2 start is omdat ik in de M1 195+ scoor en hier meer van leer. Vind dat je ook best in een klasse mag groeien.
magic_lover schreef:Word er nou eigenlijk nog een termijn aangehouden binnen wanneer je het resultaat ontvangt?
Volgens mij was het in het begin iets van 3 werkdagen, toen 5? En nu? Binnen een week oid?
Ik was vergeten m'n ordernr toe te voegen in de bijschrijving, dus de knhs geappt of het daarom wellicht nog niet binnen is, is ook nog vroeg dat weet ik, maar nog niks gehoord.