linda2008 schreef:ynskek schreef:Dat weet ik niet precies, filmen was ook iedere keer gepauzeerd bij het voorstellen tussen paspoort, paard links, paard rechts, en de ruiter zelf in beeld dus het is moeilijk te pijlen. Ik denk dat hij wel door iemand vastgehouden werd...
Ik heb nu 12 L2 proeven te beoordelen
Wat doen jullie als je paard een keer verkeerd aanspringt? Doen jullie dat filmpje insturen of doen jullie opnieuw filmen?
Dat ligt er aan welke klasse... In principe vind ik persoonlijk dat je gewoon moet insturen omdat je op een wedstrijd ook niet kunt zeggen "ik begin even overnieuw want hij is verkeerd aangesprongen"bovendien heb ik zelf in de klasse B gemerkt dat het nog gemakkelijk op te halen is (bij ons was de rechtergalop toen nog niet netjes geinstalleerd
) dus ik zou insturen. Word het klasse M dan vind ik het een ander verhaal maar dan mag dat ook niet meer gebeuren natuurlijk
![]()
Ik neem ook aan dat een keer verkeerd aanspringen in klasse B of L, wat netjes gecorrigeerd wordt, toch ook geen wereldramp mag zijn ? Of vind jij dat er opnieuw gefilmd had moeten worden?
Leuk dat je weer fanatiek meedoet Ynskek![]()
Ik heb net een combinatie gehad die de rechter galop verkeerd aansprong maar dit het gehele galop gedeelte niet gecorrigeerd heeft. Dat vind ik zeker in het L2 toch echt wel zonde van de punten...
Ik zelf zou inderdaad in dat geval de proef opnieuw opnemen aangezien het snel al 6 of 7 punten minimaal kan schelen.
Asl ik de verkeerde galop snel gecorrigeerd krijg is het natuurlijk een ander verhaal.