Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Urielle schreef:Ik hoor dit jaar meer dat ze al heel snel terug geschoren moeten worden. Mijn merrie ook en ik heb haar zelf gedaan, heel kort.
, waardoor ik ging denken en vergat te rijden. Precies op de sprong richting de tribune, dus daar stopte ze. Geef ik haar groot gelijk voor. Uiteindelijk met 5 strafpunten rond. Ongelooflijk: precies 'n jaar geleden ging ze voor het eerst mee op les en kreeg ik haar amper over een drafbalkje heen, zo nerveus was ze. Nog een lange weg te gaan, maar ze laat me niet meer constant in de steek. Braaf dressuurpaard!

Iedere kans die we krijgen om ergens op (super)eng terrein te springen grijpen we aan. In training en tijdens de lessen springt ze de sterretjes uit de hemel, dus het is een kwestie van dat rillerige eraf slijten.
Denk niet dat ze daar ooit van af komt, maar ze is hier veel meer op d'r plek dan tussen de witte hekjes. Moet bekennen dat ik van haar zo veel meer leer dan van de doorgewinterde Ahorn waar ik als tiener mee sprong.
Dat was gewoon mooi zitten en sturen.

Paarden liepen top vandaag! Zowel Eddie als Bella foutloos basisparcours en foutloze barrage en in de volgprijzen.
Had nogal een drukke dienst gehad gisteravond/vannacht en van daaruit direct door naar stal en richting concours.