Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goldie schreef:Dat heb ik nou noooitIk word regelmatig gek van mezelf, als ik t niet zie ga ik echt dom rijden.. Alles wat we geleerd hebben is dan weg
Gefeliciteerd Anne!
gomir schreef:Heel herkenbaar Pantykous
Gefeliciteerd Anne!
Urielle schreef:Herkenbaar
Dank, dat helpt. Lithya schreef:Gefeliciteerd Anne!!
Heb helaas moeten besluiten om een tijd te stoppen met springen.
Eerst gewerkt, toen vergadering, daarna direct door naar stal om Gup op te zadelen voor concours. Liep heel fijn foutloos rondje in het B! Daarna even geholpen met de andere paarden, Bella netjes gemaakt en Ed aan de molen gehad. Bella topfijn rondje in het M, Z was direct er achteraan en toen was ze wat moe. Daarna 3-jarige nog even gedaan, voor de tweede keer wat sprongetjes gedaan, die snapt iig wel hoe het moet
Lekker paard!
Lithya schreef:Lekkere planning Gomir!!
Hij springt buiten wel en binnen echt niet. Geeft het idee af te gaan en ramt dan nog vrolijk zijn voorbenen de grond in op een gruwelijk gemene manier. Dit is beslist niet het paard dat ik ken. Eerst maar even zijn vertrouwen terug zien te krijgen binnen.

Ze hebben ook een hoop leuke showrubrieken. Morgenavond de sixbars, dat is zoooo geniaal! 
Ze was om een of andere reden erg rillerig, maar dat was ergens wel goed: zo konden we gelijk oefenen om haar daar doorheen te rijden.
Geeft weer moed voor morgen!

Maar dan is even een stapje terug idd het beste

De lijst die erop staat is 10-11 voor het laatst geupdate en daar staan de paarden nog niet op. Maakt voor mij wel uit of we nummer 10 of 70 zijn, zeker omdat ik direct vanuit de nachtdienst doormoet en best wel moet haasten

komt wel allemaal dichtbij zo ..