Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:54

urosa schreef:
Ik heb ook al een keer gekeken hoor :')
Heb hem gisteren einde van de middag ingestuurd.

Linda2008, hoe ging het bij jou?

Nou het waaide snoeihard, er gebeurde heel veel, en het ging de hele week met trainen al niet zo fantastisch... dus het kon beter maar gezien de omstandigheden wel tevreden :)
En bij jou?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:36

linda2008 schreef:
Flicka12 schreef:
Ik kan nu al niet meer wachten terwijl ik nog niet eens heb gereden :Y) :')

Ik zeg niks... gisteravond ingestuurd en ik ben al aan het refreshen _O-
onmogelijk natuurlijk, maar ach... bezigheidstherapie ofzoiets :')

Je weet maar nooit hé :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:39

urosa schreef:
Ik had vanmiddag geluk, het was net droog toen we proefje gingen opnemen.

Was ons M2 debuut, had proef 22 ook nog nooit geoefend. Dus gelijk de eerste keer, hop naar de jury :') Terugkijkend niet heel ontevreden maar we kunnen beter. Denk zelf geen winst. Zag zelf ook al veel verbeterpunten dus ben benieuwd wat de jury ervan vindt :D

Meer mensen hier gefilmd voor 22 oktober?

Ik, M1 proef 18, eerste x M. Verwacht ook geen winst maar de kop is er af en daar ben ik blij mee. :D :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:44

urosa schreef:
Terugkijkend niet heel ontevreden maar we kunnen beter. Denk zelf geen winst. Zag zelf ook al veel verbeterpunten dus ben benieuwd wat de jury ervan vindt :D

Ik baalde na het afgroeten erg omdat we beter kunnen, maar terugkijkend kon ik het wel goed relativeren haha. Bij ons begonnen net de buurkinderen hard te schreeuwen dus dat zorgde ervoor dat ie soms et wat verstrakte. En we moeten even goed bezig met de keertwendingen meer bevestigen.

Bobje26: leuk, ook een debuut dus!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:51

urosa schreef:
urosa schreef:
Terugkijkend niet heel ontevreden maar we kunnen beter. Denk zelf geen winst. Zag zelf ook al veel verbeterpunten dus ben benieuwd wat de jury ervan vindt :D

Ik baalde na het afgroeten erg omdat we beter kunnen, maar terugkijkend kon ik het wel goed relativeren haha. Bij ons begonnen net de buurkinderen hard te schreeuwen dus dat zorgde ervoor dat ie soms et wat verstrakte. En we moeten even goed bezig met de keertwendingen meer bevestigen.

Proef 22 is ook de moeilijkste M2 proef wat keertwendingen betreft :')

afkepieteke

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:53

Ik heb gisteren gefilmd en opgestuurd, hopelijk ons laatste puntje in de M1 *\%/*
Dan eerst nog even lekker verder trainen en wie weet ook M2 online :wow:

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:58

Flicka12, voor ons is inderdaad proef 22 de lastigste. Dat lange stap gedeelte vond ie ook maar raar. Biedt mooi wat uitdaging zullen we maar zeggen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:15

urosa schreef:
urosa schreef:

Ja ik had dus heel erg het idee dat ik super grote gebroken lijnen contra reed, op de video kijk ik terug en dan denk ik huh ik kwam toch echt tot x... not :')

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:29

Dat zijn wel echt leerzame dingen. Ik heb mijn proef al even in het M2 topic gedeeld en daar werd wel de geen winst verwachting bevestigd. Ik focus me nu dus meer op zondag, de nieuwe poging, dan de punten van deze. Maar ben wel blij dat ik me heb gegaan, want nu al veel van geleerd en nog niet eens protocol terug :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:33

linda2008 schreef:
Flicka12 schreef:
En... heeft iemand al punten? :')

_O- hihi :')

:') :') :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:36

Hier nog eventjes niet aangemeld voor de events. Heb er nog niet veel behoefte aan/zin in ofzo. Komt wel weer. Ik ben ook geen wintermens. Vind her nu ook wel lastig dat het zo vroeg donker is waardoor we eigenlijk alleen nog maar in het weekend kunnen filmen. Ik heb een fulltime (kantoor)baan dus eer ik uit mn werk ben en opgezadeld heb is het al donker..

Ik ga wel dit weekend voor een stalgenootje filmen en de eigenaresse van mijn rijpaard gaat ook weer starten en volgende week meedoen. Dus ik ben nu lekker zoet met het filmen ipv zelf rijden en ik vind het eigenlijk wel even lekker zo :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:26

Ik vind proef 21 veeeel lastiger dan 22. Alleen dan halve keertwending ipv kwart. Maar die kwartjes vind ik lastig... voordat je hebt ingezet moet je eruit.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:55

Ik moet nu voor dit event proef 14 van t L2 rijden en die valt mij alleszins mee :j

Geen hele lastige lijnen of moeilijker te onthouden dingen :')

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:22

Ik heb vanmorgen gefilmd. 1e keer L1. Vond het best pittig om alles achter elkaar te rijden.
Benieuwd naar mn protocol. Ze kwam paar tegen de hand, net voor inzetten van middendraf en na de overgang galop/draf. Ben benieuwd hoe zwaar dit afgestraft wordt in het L1. Verder had ze zo'n typisch friezenstruikeltje net na mn overgang naar stap. Maar dat was op een dood stuk.
Mn galop wordt beter maar de middengalop moet toch nog beter gemarkeerd worden en het wijken wil ze graag over mn buitenschouder weg vallen. Dus al met al genoeg dingen om aan te werken. :j

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:39

Ik heb 12 L2 proeven gekregen *\o/* , leuk leuk na 140 B proeven tijdens de eerste lockdown.
Overigens was ik dat nog niet zat toen hoor. :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:42

Ik heb er ook echt zin in, zaterdag filmen! :D

Met mijn merrie M2, dat hebben we al eerder gedaan dus dat gaat vast goed komen. Dan nog met mijn baby-paardje in de B, dat vind ik wel oprecht best spannend haha :') Ik heb hem eigenlijk volledig zelf opgeleid, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat. Verder heb ik sindskort ook een bijrijdster en dat gaat ook super goed, dus die gaat met mijn merrie dan een B-proefje ook insturen, maar dan volgende week. Ben daar ook wel heel benieuwd naar!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:58

Ik ga op Halloween filmen, eigenlijk zou ik ook wel in Halloween tenue willen rijden :+

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:14

Nou, de kop is eraf. Viel me mee om proef 14 (L2) uit het hoofd te rijden. Helaas vrij kort kunnen losrijden vanwege stalgenoten die lessen hadden, maar desalniettemin enigszins tevreden met de proef zonder ‘m echt goed te hebben geoefend. Ik verwacht geen winst, maar we gaan weer lekker verder trainen. Vond vorige keer het heel fijn om na het online rijden weer een echte wedstrijd mee te hebben gepakt en daar bevestigd te hebben gekregen dat we het voor het echie ook nog steeds konden. Veel plezier met proeven rijden iedereen!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:43

juk, het zijn dus weer dezelfde proeven als van het voorjaar?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:45

pol013 schreef:
juk, het zijn dus weer dezelfde proeven als van het voorjaar?

Ja

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:49

Ook ik heb als jury nu de eerste 12 L2 proeven binnen. Ben heel benieuwd. Ik ga nu zitten voor de eerste paar en dan waarschijnlijk morgen voor de rest

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:50

Hier een mooi plukje M1 en M2 proeven binnen, wordt morgenmiddag... Ben weer heel benieuwd!

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:53

WenK schreef:
Hier een mooi plukje M1 en M2 proeven binnen, wordt morgenmiddag... Ben weer heel benieuwd!

*\o/*

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:07

Ik heb vandaag ook een M1 proefje ingestuurd. Stoor me alleen zelf enorm aan al het omgevingsgeluid. Lijkt net of er iemand naast de camera aan het timmeren is :o. Dus ik ben erg benieuwd naar de punten.

Ik vind het zelf gewoon erg leuk dat we weer een doel hebben nu! En alvast dank aan alle juryleden die weer al onze proefjes gaan beoordelen! Ik hoop dat jullie ook net zo fanatiek zijn in dit topic als vorige x. Heb hier toen ook enorm veel geleerd.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 19:34

Dewifoto, was er ook iemand bezig dan tijdens je proefje?

Leuk dat alle juryleden op bokt ook alweer proefjes binnen hebben!