Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesNatje schreef:Ik overweeg ook een online wedstrijd mee te gaan doen, zou het uitmaken dat onze bak niet het exacte formaat heeft? Ik denk dat hij iets breder en iets korter is. Maar vind het zelf niet storend, prima figuren te rijden
SweetVanille schreef:MarloesNatje schreef:Ik overweeg ook een online wedstrijd mee te gaan doen, zou het uitmaken dat onze bak niet het exacte formaat heeft? Ik denk dat hij iets breder en iets korter is. Maar vind het zelf niet storend, prima figuren te rijden
Een metertje langer of korter geeft niet, als het maar geen 4/5m is
Fleury schreef:Als je lampen niet goed genoeg zijn, dan moet je toch overdag zien te filmen. Het moet wel zichtbaar zijn voor de jury
En wat je in de M1 bij het achterwaarts kunt doen is net wat eerder afwenden en dat je hem niet op de hoefslag doet maar op de ac lijn. Dan is het makkelijker om in beeld te blijven als de filmer niet verder naar achteren kan.
loulou schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met de pilot voor de klasse Z in mei? Ik kan daar niks over vinden
LiselotZorro schreef:loulou schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met de pilot voor de klasse Z in mei? Ik kan daar niks over vinden
Ja. Was te weinig animo voor dus vandaar dat er geen Z is. Aldus de KNHS op Facebook.
Mij lijkt het nogal logisch dat er weinig animo was aangezien je enkel hc kon starten en de meetmomenten toen ook al liepen dacht ik.
urosa schreef:Ik had vanmiddag geluk, het was net droog toen we proefje gingen opnemen.
Was ons M2 debuut, had proef 22 ook nog nooit geoefend. Dus gelijk de eerste keer, hop naar de juryTerugkijkend niet heel ontevreden maar we kunnen beter. Denk zelf geen winst. Zag zelf ook al veel verbeterpunten dus ben benieuwd wat de jury ervan vindt
![]()
Meer mensen hier gefilmd voor 22 oktober?