[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:48

Acavallo bevalt super! Heb hem er altijd onder, onwijs fijn ding.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 21:50

Oke, mag ook altijd graag met mijn zit werken. Vind ik makkelijker eerlijk gezegd.

Gebruik je hem bij alle paarden die je rijdt bedoel je, of altijd bij Challenge? Wat vind je de voordelen tov andere pads?

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:18

Afgelopen met het jonkie een rondje BB (foutloos) en B (één balk) gesprongen, voor de eerste keer mee op wedstrijd. Het inspringen was zooooo spannend dat ze steeds aan de ren ging. Maar in het parcours zonder storende elementen (lees andere springende pony's) om haar heen keurig beheerst door het parcours.

En onze Dirk foutloos in de L en M en een tweede prijs. Dus al met al een goed springweekend in Bronneger :)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 22:23

Netjes!

Hm ja ogilvy vind ik prachtig alleen wel heel duur :P Mickey z'n zadel is wat ruim voor Gismo dus wil er iets tussen maar m'n bontje is zo lelijk geworden en zo'n pad blijft mooier :+ Ja ik ben weer lekker pietluttig haha

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 23:11

Lithya schreef:
Oke, mag ook altijd graag met mijn zit werken. Vind ik makkelijker eerlijk gezegd.

Gebruik je hem bij alle paarden die je rijdt bedoel je, of altijd bij Challenge? Wat vind je de voordelen tov andere pads?

Bij alle paarden die ik zelf opzadel. Het memory foam is heel erg drukverdelend materiaal en vult de ruimten op en keert na gebruik weer terug in z'n oorspronkelijke vorm. Je kunt hem dus eigenlijk zonder moeite op elk paard leggen. Daarnaast is hij ook erg onderhoudsvriendelijk wat ik ook wel fijn vind. Even zo'n plakroller erover en hij is weer mooi.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:16

Jullie gaan snel! Welkom voor de nieuwe/oude bekende.

Ik heb geen pad. Rij momenteel zonder iets onder mn zadel, enkel dekje. Bevalt ook erg goed.
Verder geen nieuws _O-

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:55

Hier alleen een dun "gel" matje en dekje onder het zadel.
Heb ook een bontje alleen daarmee ligt mijn springzadel echt niet mooi. Dressuurzadel wel.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:58

mistid schreef:
Lithya schreef:

Bij alle paarden die ik zelf opzadel. Het memory foam is heel erg drukverdelend materiaal en vult de ruimten op en keert na gebruik weer terug in z'n oorspronkelijke vorm. Je kunt hem dus eigenlijk zonder moeite op elk paard leggen. Daarnaast is hij ook erg onderhoudsvriendelijk wat ik ook wel fijn vind. Even zo'n plakroller erover en hij is weer mooi.

Ik vind het ook super fijn :j Denk overigens dat er weinig verschil zit tussen die acavallo en de Ogilvy, alleen de prijs :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 07:58

Draver_Dirk schreef:
Afgelopen met het jonkie een rondje BB (foutloos) en B (één balk) gesprongen, voor de eerste keer mee op wedstrijd. Het inspringen was zooooo spannend dat ze steeds aan de ren ging. Maar in het parcours zonder storende elementen (lees andere springende pony's) om haar heen keurig beheerst door het parcours.

En onze Dirk foutloos in de L en M en een tweede prijs. Dus al met al een goed springweekend in Bronneger :)

Netjes :j

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 19:03

Hmm dan ga ik het toch maar serieus overwegen eentje aan te schaffen :)

Mickey was vandaag in een bok bui. Had ie al lang niet meer gehad maar hij bleef steeds maar bokken naar mijn been :+ Klap erachteraan en toen gingen we héél hard. Wel fijn gesprongen daarna!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 07:20

Stoute Mickey :') gelukkig daarna wel fijn :j

Casje liep fijn :+:

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 08:30

Ik loop je weer net mis zondag Laura, maar succes alvast met die dolly :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 08:36

Zo ik heb met net ingeschreven voor Oudkarspel :) := Raar bedrag, 11,50 per rondje :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:21

Wow wat duur!!!

Wat vinden jullie van dat de knhs zijn startkaart heeft verhoogd? Ik snap dat ze omhoog moeten gaan maar dit vind ik wel overdreven. En je krijgt de p&s er niet eens meer bij.. Ze maken er naar mijn idee een mooi reken sommetje van maar volgens mij ga je dus wel meer betalen. Dat de paard en sport eraf gaat zou toch moeten betekenen dat je 30,- minder zou gaan betalen? Wat vinden jullie?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:26

Is dat duur? Ben meestal voor 2 rondjes springen 20-25 euro kwijt :=

Tja... Ik vind t maar vreemd van de knhs idd := Het is nogal een verhoging...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:39

Hier in Frankrijk is een rondje meestal rond de 18€ , onze startkaart is wel automatisch universeel en kost 120€ per maand jaar voor de officiele wedstrijden. Wil je alleen op Club niveau starten (ook op andere locaties maar minder wedstrijden en lager) dan betaal je 30€.
Laatst bijgewerkt door Jes op 11-11-15 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:44

120 euro per maand := Dat is wel veel geld als je maar 1 paard hebt, voor een prof met 10 paarden op concours is het dan wel mooi voordelig ;)

Voor mij maakt het nu niet veel uit, heb zelf alle startpassen opgezegd en mijn ruiter heeft er zo veel dat ik gemiddeld niet zoveel verschil ga merken wsl.

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:45

Jes schreef:
onze startkaart is wel automatisch universeel en kost 120€ per maand voor de officiele wedstrijden. Wil je alleen op Club niveau starten (ook op andere locaties maar minder wedstrijden en lager) dan betaal je 30€.

120 € per maand? meen je niet!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:46

Oeps bedoel per jaar :+

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:58

Hier betaal je echt nooit meer dan 10,- per rondje en voor BB nog minder.

Ik snap niet zo goed waar ze nou die p&s eraf halen maar onder de streep betaal je maar 7 euro minder voor mij als 1 paards gezin

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:36

Er wordt al jaren geschreeuwd om het weglaten van de P&S, dus nu is het eindelijk zo ver. Ze sturen nog wel 4 keer per jaar een blad rond, maar dat zijn ze volgens mij ook wettelijk verplicht.

Hier zit het meestal tussen de 10 & 12,50 per rondje. BB is soms goedkoper.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 10:52

Maar dan zou je toch 32,50 minder moeten betalen of iets in die richting als die P&s niet meer erbij zit? Ze zullen er vast wel over hebben nagedacht. Het klinkt alleen zo krom. Het ene eraf, bedrag omhoog... raar... :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:00

Jes schreef:
Hier in Frankrijk is een rondje meestal rond de 18€ , onze startkaart is wel automatisch universeel en kost 120€ per maand jaar voor de officiele wedstrijden. Wil je alleen op Club niveau starten (ook op andere locaties maar minder wedstrijden en lager) dan betaal je 30€.

Jij mag niet zeuren, jij hebt en geen wegenbelasting en goedkopere brandstof :')
Haha nee even zonder gekheid, €18 per rondje is wel echt belachelijk veel zeg.. :=

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:05

Ik snap niks van die verhogingen... Zie de rekening vanzelf verschijnen...

Maar volgens mij, als ik t al goed begrijp, dan is t op elke manier alleen maar duurder geworden...
Maar die nieuwbouw moet ergens van betaald worden he!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:19

_Elke schreef:
Maar dan zou je toch 32,50 minder moeten betalen of iets in die richting als die P&s niet meer erbij zit? Ze zullen er vast wel over hebben nagedacht. Het klinkt alleen zo krom. Het ene eraf, bedrag omhoog... raar... :)

Ja dat klopt, ze doen alsof je doorgaans goedkoper uit bent en dat is per saldo ook zo maar als je ziet wat je er voor terug krijgt dus niet ;) Als je alleen naar het factuurbedrag krijgt is dit jaar 7 euro goedkoper maar als je dan bedenkt dat je nog maar 4x per jaar de P&S krijgt valt dat vlot tegen.