Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mickey z'n zadel is wat ruim voor Gismo dus wil er iets tussen maar m'n bontje is zo lelijk geworden en zo'n pad blijft mooier
Ja ik ben weer lekker pietluttig haha Lithya schreef:Oke, mag ook altijd graag met mijn zit werken. Vind ik makkelijker eerlijk gezegd.
Gebruik je hem bij alle paarden die je rijdt bedoel je, of altijd bij Challenge? Wat vind je de voordelen tov andere pads?
mistid schreef:Lithya schreef:Oke, mag ook altijd graag met mijn zit werken. Vind ik makkelijker eerlijk gezegd.
Gebruik je hem bij alle paarden die je rijdt bedoel je, of altijd bij Challenge? Wat vind je de voordelen tov andere pads?
Bij alle paarden die ik zelf opzadel. Het memory foam is heel erg drukverdelend materiaal en vult de ruimten op en keert na gebruik weer terug in z'n oorspronkelijke vorm. Je kunt hem dus eigenlijk zonder moeite op elk paard leggen. Daarnaast is hij ook erg onderhoudsvriendelijk wat ik ook wel fijn vind. Even zo'n plakroller erover en hij is weer mooi.
Denk overigens dat er weinig verschil zit tussen die acavallo en de Ogilvy, alleen de prijs
Draver_Dirk schreef:Afgelopen met het jonkie een rondje BB (foutloos) en B (één balk) gesprongen, voor de eerste keer mee op wedstrijd. Het inspringen was zooooo spannend dat ze steeds aan de ren ging. Maar in het parcours zonder storende elementen (lees andere springende pony's) om haar heen keurig beheerst door het parcours.
En onze Dirk foutloos in de L en M en een tweede prijs. Dus al met al een goed springweekend in Bronneger

Klap erachteraan en toen gingen we héél hard. Wel fijn gesprongen daarna!
gelukkig daarna wel fijn 
Dat is wel veel geld als je maar 1 paard hebt, voor een prof met 10 paarden op concours is het dan wel mooi voordelig
Jes schreef:Hier in Frankrijk is een rondje meestal rond de 18€ , onze startkaart is wel automatisch universeel en kost 120€ permaandjaar voor de officiele wedstrijden. Wil je alleen op Club niveau starten (ook op andere locaties maar minder wedstrijden en lager) dan betaal je 30€.

_Elke schreef:Maar dan zou je toch 32,50 minder moeten betalen of iets in die richting als die P&s niet meer erbij zit? Ze zullen er vast wel over hebben nagedacht. Het klinkt alleen zo krom. Het ene eraf, bedrag omhoog... raar...
Als je alleen naar het factuurbedrag krijgt is dit jaar 7 euro goedkoper maar als je dan bedenkt dat je nog maar 4x per jaar de P&S krijgt valt dat vlot tegen.