Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Juffertje schreef:mailen kost niets??? volgens mij altijd wel wat, of je moet in bellen of je hebt een abonnement..... dus gratis is het nooit, en je tijd dat je er elke keer weer aan moet besteden.... grgrgrgrrrrr

Alanta schreef:Ik heb op 5 februari een startkaart aangevraagd voor een van onze leden, deze kwam gister binnen, dus ze doen er nu een maand over !!
NoireIdylle schreef:Alanta schreef:Ik heb op 5 februari een startkaart aangevraagd voor een van onze leden, deze kwam gister binnen, dus ze doen er nu een maand over !!
Die van mij ook! Ook op 5-2 aangevraagd en gisteren binnen.
Alanta schreef:Ik heb op 5 februari een startkaart aangevraagd voor een van onze leden, deze kwam gister binnen, dus ze doen er nu een maand over !!
Na 2 maanden wachten

_Anke_ schreef:Ik heb hem gisteren ook binnen gekregenNa 2 maanden wachten

kalaio schreef:Heb vandaag nog maar eens gebeld naar de knhs. Nu zeggen ze dat ze mijn startkaart niet kunnen verwerken omdat ik niet als lid van mijn vereniging ben aangemeld. Vanavond even met het bestuur erover gehad, daar was alles al betaatld en ze zouden het nachecken. Als het zo doorgaat kan ik misschien volgend jaar wel eens starten. Annuleren kan niet want dan ben ik mijn geld kwijt.
Zijn er nog meer mensen die langer dan 2,5 maand op hun startkaart moeten wachten want dit vind wel een beetje heel lang.
Als ze mijn gegevens nog moeten verwerken ben ik straks weer een maand verder eer ik eens een wedstrijd kan gaan rijden. Wordt dan wel gelijk een buitenwedstrijd en kan ik niet eens meerijden met de wedstrijd van mijn eigen club.
) dus hopelijk heb ik mijn startkaart dan voor eind april, want dan wil ik graag mijn 1e wedstrijd rijden 
treasure27 schreef:Ik heb vandaag mijn startkaart binnen gehad![]()
alleen staat er bij de geboortedatum 01-04-2005 maar ze is van 27-05-2000![]()
Eindelijk!! 

_Rapido_ schreef:Ik heb mijn startkaart!Eindelijk!!
Morgen met een '' echte '' startcoupon starten!
hoop niet dat ik weer zo lang moet wachten