Als het paard maar loopt hoe hij moet lopen, lekker ontspannen in zijn lijf. of dat nu met bit is of zonder. Zelf rijd ik endurance wedstrijden lekker zonder bit
Ik heb persoonlijk een flyertje aan Imke gegeven! Ze was nogal verbaast, ik heb maar gezegd dat ze zelf maar moest weten of ze er iets mee deed of niet. Maar ze weet er in ieder geval van!
Nou, ik heb ze eigenlijk gewoon bij verschillende standjes neergelegd, dus de reacties heb ik niet kunnen zien helaas. Imke riep in ieder geval: ''Een bitloze wedstrijd!'' (ik weet niet hoe ze dat bedoelde )
Ik heb vandaag een bitloos hoofdstel besteld, die werkt als een sidepull. Ben benieuwd hoe Levi en ik het daarmee doen Al eerder had ik mij hier 'ingeschreven' voor een bitloze wedstrijd.
YES!! Het eerste blad met ons artikel is verschenen De NVVR heeft in nieuwste Vrijruiter (vandaag in m'n brievenbus gevallen) veel aandacht besteed aan het bitloos rijden. Vier pagina's over bitloos rijden in het algemeen en een pagina met ons ingezonden stuk.