Aimee schreef:Hmmm.... dan zal ik wel op hele andere concoursen komen dan jij, zelfs in een heel ander universum. Want ik heb toch echt heel vaak meegemaakt dat er springende jonge dingen over het wedstrijdterrein vlogen en vervolgens begonnen vooral de Z-ruiters te piepen.
Wij hadden zelf vroeger een niet zo makkelijk paard mee, ookal was ie al oud toen ik hem leerde kennen, hij liet de ruiter nog steeds alle hoeken van het losrijterrein zien. Daar was ie beroemd en berucht voor in Noord-holland en iedereen die piepte waren de met hoedjes rijdende Z-ruiters.
Ik heb maar al te vaak meegemaakt dat er bij indoorconcoursen bijv. twee wedstrijdringen waren en één losrijring, zat je toch echt met je vierjarige tussen de Z-ruiters. Of outdoor; heel veel ringen en één heel groot grasveld voor het losrijden, ook gewoon alles door elkaar.
En wat boeit dat dan ? We kunnen toch allemaal sturen en uit onze doppen kijken?Jij hebt net zo veel last met je 4-jarige van Z ruiters als de Z ruiters van jou.