Wedstrijden kletstopic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Noisy

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 12:51

Ladonna75 *\o/* gefeliciteerd!! *\o/*

Welkom PsvanLot. Jouw paard heeft aardig wat meegemaakt begrijp ik zo. Fijn dat hij weer bij jou terug is.

Roosjenat, balen maar ach het is ook weer een mooi leermoment toch?

Rudi en ik zijn op dit moment lekker aan het doortrainen en het gaat sinds deze week ineens weer super soepel allemaal. Echt zo fijn. Als ik afstap heb ik gewoon alweer zin om te gaan rijden. Het enige wat we samen nog wat lastig vinden is het verruimen maar ook daar zit schot in. Nu snel kijken waar ik nog kan inschrijven voor het jaar alweer om is. Het gaat zo bizar snel :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:02

Ik heb een nieuw wedstrijd dekje en ik ben zo benieuwd hoe het staat zometeen.

Ik start in bruin/champagne.

Afbeelding

Ik ga zo ook maar weer wat uitzoeken voor over 2 weken.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:08

Mooi dekje Robijn!

Psvanlot, fijn dat je m terug hebt en lekker aan t sturen dus

Welkom nieuwe mensen !

En wat een mooi L
Debuut. Knap gestuurd.

Onder t mom van wat hebben we te verliezen hebben we ons inter 1 debuut maar ingeschreven. Dus ik ben momenteel druk met het doorrijden van de proef en de lijnen. Valt niet mee want ik ben enorm verkouden en ik wissel betere dagen af met dagen waarbij ik weer flink verhoging/koorts heb en zo slap als een vaatdoek ben.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:25

Dankjewel allemaal!!

Lostijden ging super, eerste proef teveel willen rijden en wat rommeltjes. Wel gewonnen met 63%
Tweede proef fijn er aan maar daar echt slordigheidsfoutjes… diagonaal uitgestrekte galop tot H en dan een vliegende wissel.
Super mooi uitgestrekt, perfecte wissel, maar wel dik 5 meter voor de H… tjonge hoe slordig en zo nog wat meer slordigheidjes. Wel een 8 voor het binnenkomen en 9 voor halsstrekken en geen grote onvoldoendes.
Maar daar ook gewonnen met 64,28%.

Succes iedereen vandaag!!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:44

Robijntjah schreef:
Ik heb een nieuw wedstrijd dekje en ik ben zo benieuwd hoe het staat zometeen.

Ik start in bruin/champagne.

[ [url=m/Nrk0zh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga zo ook maar weer wat uitzoeken voor over 2 weken.

Tof!! Deel je een foto als je alles aan/op hebt?

PSvanLot, wat een leuk aansprekend paard. Fijn dat je hem terug kon kopen <3

Noisy, je rijden klinkt zo fijn! Welke klasse start je/ga je starten?

Vandaag was ik mee groomen met een vriendin in het L2. Deze proeven lijken me wel fijner dan die andere 2, maar ik moet ze zelf niet rijden dus heb niet echt recht van spreken :') Het gaat wel echt wel steeds meer kriebelen om ook te gaan starten.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:53

Ik jureer ook veel, en de proeven zijn echt zo enorm verschillend van niveau! Dat is wel vreemd

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:02

Goede gedaan psvanlot.

Ik vind de l2 proeven wel leuk, zeker nu je van de hoefslag naar binnen moet wijken. Beetje afwisseling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:27

Afbeelding

Alles gaat niet meer lukken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:55

Goed bezig ps!

Hier liep de klasse voor mij een dik half uur uit dus ik had uiteindelijk iets weinig tijd omdat we weer inliepen :+

10 minuten los kunnen rijden maar alsnog werd ze de 2e proef wat hangerig. 194 en 187 (1 x fout gereden oeps dus -2 en een overkruiste galop dus een 4) dus klopt met mijn gevoel dat ze sterker wordt!
Wel een mooie 2e prijs meegenomen! Afbeelding

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:38

Gefeliciteerd allemaal!

Hier tweede plek in t L1, maar vooral heerlijk gevoel in de proef. Poppetje ontwikkelt zich zo fijn <3

Wanneer ga je inter I (als je op tijd weer fit bent) Kim?

En goed teken Noisy, als je er gelijk alweer op wil :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 00:29

Proficiat!! Knap gedaan allemaal!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:05

Gefeliciteerd allemaal!! *\o/*

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:32

Afbeelding

Mag ik me ook alvast melden? Ik start nog niet maar het zit eraan te komen :) Ik ben sinds een half jaar trotse eigenaar van m’n nu 4jarige Ilse fan Horp V. Menne 496. Ze was zadelmak toen ik haar kocht en begint het steeds beter te doen. Ik ben zelf blind en ben dus pararuiter :) En nu zit ik in dubio: ze is bijna B klaar, maar ik mag de B ook overslaan. Dus of ik probeer de regiokampioenschappen in januari in de B, geen idee hoe dat gaat en of ik een beetje kans maak. daar wordt natuurlijk vet goed gereden en ik rijd bijvoorbeeld niet altijd netjes op de letter. Of ik wacht nog net wat langer en start gelijk l1, dan is het sport predikaat iets dichterbij

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:37

Als je toch langer zou wachten voor de L1, waarom dan niet in de B meerijden? Ik mag meerdere klasses overslaan, maar heb ze juist gereden voor ervaring van paard en om selecties en kampioenschappen mee te rijden. Ik kan altijd besluiten om versneld te promoveren maar met dit paard nog niet gedaan. Met vorige wel, maar achteraf zou ik het niet gedaan hebben ivm leeftijd.

Dan loopt sportpredikaat ook geen vertraging op, toch? Als je toch niet in januari L1 zou gaan starten.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:47

Dat is waar, maar starten is natuurlijk wel duur en ik ben maar een student :)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 23:48

Dais_ Hij loopt ook echt fijn nu, vind ik. Er is natuurlijk nog meer dan genoeg om aan te werken naar op dit moment doet hij echt zo goed zijn best een merk ik dat hij zichzelf steeds beter begint te dragen. Vanavond ook weer <3 Het ging voor mijn gevoel zo fijn en hij deed zo hard zijn best dat ik na het drafwerk ben gestopt. Morgen weer een dag.
We zijn net over gegaan naar de L1 :)

Ik heb net ingeschreven voor de volgende wedstrijd, op 26 nov. Het is 1 proef maar omdat hij lekker dichtbij is, 10 min met de trailer, vind ik dat niet erg.

Robijntjah, Noukie gefeliciteerd *\o/*

Welkom Nynkex01! Wat onwijs knap zeg. Mag ik vragen hoe dat in zijn werk gaat, als blinde ruiter? Heb je altijd iemand bij de bak die aanwijzingen kan geven als je rijdt of rij je dan op je gevoel?
Ik heb je gelijk even toegevoegd op Instagram :D

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 00:35

Dank je wel! En wat fijn dat hij zo goed loopt!
Ik rijd zelf thuis op gevoel en heb een keer per week les, op wedstrijd heb ik een Caller, iemand die in het midden van de bak staat en de letters roept waar ik langs rijd. Bij elke letter hangt een pieper en als ik bijvoorbeeld de AC lijn moet rijden drukt de caller op de pieper van de C zodat ik daar recht op af kan rijden :)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:03

Nynke welkom, mooi setje heb je op. Start je ook reguliere wedstrijden of alleen para wedstrijden? Ik zou lekker B starten, kan je rustig aan inkomen en als je toch de B mag overslaan kun je eventueel versneld promoveren. Ik mag zelf geen B of l1 meer starten maar als ik een jong paard heb start ik gewoon een paar keer HC B of l1

Noukie van t weekend is de planning. Ben benieuwd hoe het gaat

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 08:12

Veel succes vast!

Nynke, welkom! Knap hoor, zoals je het vertelt. Ik zou denk ik ook regio B doen en daarna eventueel versneld promoveren.
Aan de andere kant ben ik ook vaak degene die de regio overslaat, dus mag eigenlijk niks zeggen :')

Noisy, lekker vooruitzicht als ie zo fijn gaat om ook weer de ring in te kunnen. Op zo’n afstand is 1 proef prima inderdaad. Ik had zondag ook maar 1 gedaan en beviel met m’n jonkie ook wel weer eens. Stiekem kost het energie zat.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:41

Nimber schreef:
Nynke welkom, mooi setje heb je op. Start je ook reguliere wedstrijden of alleen para wedstrijden? Ik zou lekker B starten, kan je rustig aan inkomen en als je toch de B mag overslaan kun je eventueel versneld promoveren. Ik mag zelf geen B of l1 meer starten maar als ik een jong paard heb start ik gewoon een paar keer HC B of l1

Noukie van t weekend is de planning. Ben benieuwd hoe het gaat

Ik start alleen regulier :)
Ik ga denk ik gewoon een keer B starten en kijken hoe hoog me scoren. Als we niet boven de 65% uitkomen hebben de regio niet zoveel zin denk ik :) ik laat gewoon vaak punten liggen doordat ik niet altijd netjes op de Letter rijd

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:20

Moet je geen selectie rijden dan om te mogen starten op de regiokampioenschappen? In de regio waar ik woon, is afgelopen weekend al de eerste selectiewedstrijd geweest.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:46

Je moet bij ons 1 selectie rijden die is in januari

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 13:42

Nynkex01 schreef:
Je moet bij ons 1 selectie rijden die is in januari

Ah, op die manier. Wij minimaal 2 van de 3 selecties.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 16:33

Afbeelding

Na een goede wedstrijd gaan we een rondje op avontuur !

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-22 15:38

Hoii, ik zag dit topic voorbij komen en leek mij wel handig voor de wedstrijden. mag ik me bij jullie aansluiten?