Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samy schreef:L1 staat erop
Heb 188,5 gereden, super blij mee ... dus weer een puntje in de pocket! Nu benieuwd naar mijn protocol.
Scum schreef:Ik zou ook graag een filmpje willen zien. Niet perse een protocol.
Van welke klasse maakt me ook niet zoveel uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen het gedaan hebben en welke filmpjes er dan goedgekeurd zijn. Ik worstel nog steeds met het filmen. Als je bij C staat op 2 meter zie je alleen de laars van de ruiter. Ook het teruglopen van rondje paard naar de filmplek is nog lastig.
Heb hier thuis een keer proeffilmen gedaan. Gewoon toen de ruiter aan wat voor zichzelf aan het rijden was. Toestel horizontaal gehouden. Kijk ik thuis op de computer, staat het filmpje toch nog verticaal, helemaal vervormd
Scum schreef:Het gaat om een iPhone. Dus je kunt het filmpje weer terugdraaien? Heb je een instructie?
Ik ben een nono wat mobiele telefoons betreft....
En ook dat je het niet ziet dat hij verticaal aan het opnemen is, terwijl je denkt dat je alles goed aan het doen bent.
bliksemflits schreef:Scum schreef:Het gaat om een iPhone. Dus je kunt het filmpje weer terugdraaien? Heb je een instructie?
En ook dat je het niet ziet dat hij verticaal aan het opnemen is, terwijl je denkt dat je alles goed aan het doen bent.
Als je de video weer opent in je filmrol staat er rechtsboven 'wijzig'.
Als je daarop klikt krijg je beetje rechtonderin het tekentje waarmee je hem kan bijsnijden, als je daarop klikt kan je hem ook draaien(dat verschijnt dan weer linksbovenin)
bliksemflits schreef:Scum schreef:Het gaat om een iPhone. Dus je kunt het filmpje weer terugdraaien? Heb je een instructie?
Als je de video weer opent in je filmrol staat er rechtsboven 'wijzig'.
Als je daarop klikt krijg je beetje rechtonderin het tekentje waarmee je hem kan bijsnijden, als je daarop klikt kan je hem ook draaien(dat verschijnt dan weer linksbovenin)
IvyRose schreef:Gefeliciteerd met de winstpuntjes
@Samy: Bij mij de eerste keer dus nog op de dag van het evenement zelf, nu wacht ik (ongeduldig) op de resultaten van vrijdag. Begrijp uit de andere posts ook dat het niet per se per klasse komt?
SweetVanille schreef:cijsalover schreef:Misschien domme vraag hoor, maar de filmer heeft horizontaal gefilmd zoals het hoort, alleen bij het uploaden komt 'ie er verticaal in te staan. Meer mensen hier last van?
Normaal zou dat geen domme vraag zijn...nu wel een beetje...kijk even hierboven...is echt net gezegd.