Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:44

Hier ook echt net een puntje, precies 180. Had deze zelf wel wat hoger geschat, m'n instructrice die gefilmd heeft ook dus ben erg benieuwd naar het protocol :)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:54

Gefeliciteerd met jullie punten!!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:54

Samy schreef:
L1 staat erop :)
Heb 188,5 gereden, super blij mee ... dus weer een puntje in de pocket! Nu benieuwd naar mijn protocol.

Ben stiekem wel benieuwd naar een L1 filmpje, je hoeft hem natuurlijk niet te delen als je dat niet wil, maar als je er voor open staat zou ik hem heel graag zien :=

Gefeliciteerd met je winstpunt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:57

Ik zou ook graag een filmpje willen zien. Niet perse een protocol.
Van welke klasse maakt me ook niet zoveel uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen het gedaan hebben en welke filmpjes er dan goedgekeurd zijn. Ik worstel nog steeds met het filmen. Als je bij C staat op 2 meter zie je alleen de laars van de ruiter. Ook het teruglopen van rondje paard naar de filmplek is nog lastig.

Heb hier thuis een keer proeffilmen gedaan. Gewoon toen de ruiter aan wat voor zichzelf aan het rijden was. Toestel horizontaal gehouden. Kijk ik thuis op de computer, staat het filmpje toch nog verticaal, helemaal vervormd :(

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:58

Samy schreef:
Heb 188,5 gereden, super blij mee ... dus weer een puntje in de pocket! Nu benieuwd naar mijn protocol.

Zou het per klasse gaan denk je?

Ik heb M1 paarden mee gedaan, maar nog geen uitslag!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:59

Dispar_Vulgo schreef:
Samy schreef:

Zou het per klasse gaan denk je?

Ik heb M1 paarden mee gedaan, maar nog geen uitslag!

Ik heb ook nog niks voor de M1

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:59

Scum schreef:
Ik zou ook graag een filmpje willen zien. Niet perse een protocol.
Van welke klasse maakt me ook niet zoveel uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen het gedaan hebben en welke filmpjes er dan goedgekeurd zijn. Ik worstel nog steeds met het filmen. Als je bij C staat op 2 meter zie je alleen de laars van de ruiter. Ook het teruglopen van rondje paard naar de filmplek is nog lastig.

Heb hier thuis een keer proeffilmen gedaan. Gewoon toen de ruiter aan wat voor zichzelf aan het rijden was. Toestel horizontaal gehouden. Kijk ik thuis op de computer, staat het filmpje toch nog verticaal, helemaal vervormd :(

Ja, mijn telefoon heeft daar ook een handje van. Als ik de verticale balans niet goed is als ik horizontaal iets film, dan maakt hij er dus een verticale video van.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:00

Op iPhone kan je hem gewoon weer draaien dan, weet niet hoe dat bij een andere telefoon zit...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:03

Het gaat om een iPhone. Dus je kunt het filmpje weer terugdraaien? Heb je een instructie?
Ik ben een nono wat mobiele telefoons betreft....
En ook dat je het niet ziet dat hij verticaal aan het opnemen is, terwijl je denkt dat je alles goed aan het doen bent.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:05

Wij hadden dat ook, horizontaal gefilmd maar op de één of andere manier heeft hij hem toch verticaal gepakt. Ik heb hem later op mijn telefoon gedraaid gelukkig bleef de kwaliteit hetzelfde. Hopelijk wordt hij goedgekeurd. Ik heb hem al ingestuurd, had ingeschreven voor de 23ste.
Laatst bijgewerkt door GiGi_90 op 20-04-20 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:05

Scum schreef:
Het gaat om een iPhone. Dus je kunt het filmpje weer terugdraaien? Heb je een instructie?
En ook dat je het niet ziet dat hij verticaal aan het opnemen is, terwijl je denkt dat je alles goed aan het doen bent.

Als je de video weer opent in je filmrol staat er rechtsboven 'wijzig'.
Als je daarop klikt krijg je beetje rechtonderin het tekentje waarmee je hem kan bijsnijden, als je daarop klikt kan je hem ook draaien :) (dat verschijnt dan weer linksbovenin)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:06

Hoe lang duurde het bij de mensen die mee deden voordat hun protocol erop stond?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:07

Mijn protocol van de L1 staat erop, helaas wel veel 6'jes zonder commentaar, dat vind ik wel jammer dus kan de punten dan niet helemaal plaatsen :) Een paar 5'jes met wel fijn commentaar en ook een aantal 7'ens!

Overal best tevreden en het grootste punt wat benoemd wordt (impuls en rechtrichten) zijn we al hard mee bezig, dus ergens wel fijn om te lezen dat we inderdaad met de juiste 'zwakke' punten aan de slag zijn!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:21

bliksemflits schreef:
Scum schreef:

Als je daarop klikt krijg je beetje rechtonderin het tekentje waarmee je hem kan bijsnijden, als je daarop klikt kan je hem ook draaien :) (dat verschijnt dan weer linksbovenin)

Bedankt :) Weet jij ook hoe je dat kunt zien of hij verticaal aan het opnemen is? Ik ga vanavond nog maar eens oefenen met filmen. Volgens mij als je het ding niet helemaal recht houdt in het begin (bijvoorbeeld voorover bukken als je het paspoort filmt) dan draait hij om?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:27

Oh dat durf ik niet te zeggen, sinds ik weet dan je hem kan draaien let ik er ook niet meer op :D

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:38

Gefeliciteerd met de winstpuntjes :D

@Samy: Bij mij de eerste keer dus nog op de dag van het evenement zelf, nu wacht ik (ongeduldig ;)) op de resultaten van vrijdag. Begrijp uit de andere posts ook dat het niet per se per klasse komt?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:41

bliksemflits schreef:
Scum schreef:

Je bent geweldig bliksemflits! Het werkt inderdaad! Mijn proef filmpje staat weer horizontaal!
Geruststellende gedachte. Als hij bij het opnemen van de proef dit ook doet kan ik het dus corrigeren :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 14:55

IvyRose schreef:
Gefeliciteerd met de winstpuntjes :D

@Samy: Bij mij de eerste keer dus nog op de dag van het evenement zelf, nu wacht ik (ongeduldig ;)) op de resultaten van vrijdag. Begrijp uit de andere posts ook dat het niet per se per klasse komt?

Ik zag hem erbij staan ;) Denk wel dat ze per klasse doen, aangezien bliksemflits en ik beide in het L1 zaten en dus ook redelijk gelijk de punten hadden.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:37

oh wauw, hij is nu bij mij weer uit mn wedstrijdhistorie verdwenen -O-

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:40

Ik heb mijn filmpje van zaterdag ook ingediend. Niet 100% tevreden maar het ging vergelijkbaar met een echte wedstrijd denk ik. Dus kan wel proberen nog een beter filmpje te maken maar dan hou ik mezelf voor de gek.

Sta ingeschreven voor de 23e dus uitslag zal wel nog even op zich laten wachten.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:42

Misschien domme vraag hoor, maar de filmer heeft horizontaal gefilmd zoals het hoort, alleen bij het uploaden komt 'ie er verticaal in te staan. Meer mensen hier last van?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:46

cijsalover schreef:
Misschien domme vraag hoor, maar de filmer heeft horizontaal gefilmd zoals het hoort, alleen bij het uploaden komt 'ie er verticaal in te staan. Meer mensen hier last van?

Normaal zou dat geen domme vraag zijn...nu wel een beetje...kijk even hierboven...is echt net gezegd.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 15:48

SweetVanille schreef:
cijsalover schreef:

Normaal zou dat geen domme vraag zijn...nu wel een beetje...kijk even hierboven...is echt net gezegd.

Oeps ik ziet het, excuus!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:26

Zijn er nog mensen waarbij de score van de 17e (nog)niet zichtbaar is? Snap er niks van dat die van mij nu verdwenen is. Heb nog wel het (werkende) linkje van m'n protocol :+ anders ga ik even een mailtje doen.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 16:50

Bij mij is de score van de 17e nog niet verwerkt in 'mijn klasseringen', maar ik kan hem wel nog steeds zien in de desktopversie