Recht over de hoefslag kunnen is wel handig inderdaad, haha.@ GA; Hoe ging je les?
Ik ben ook niet zo groot (wel lange benen) en ik zweer ook echt bij kinderrijbroeken haha, maat 176 past me qua lengte beter dan 34 en meestal is 36 dan weer te groot. Behalve bij die Montar broeken, daar zit een 36 als gegoten.
Balen dat de wedstrijden nu even opgeschoven worden in de agenda.. hopelijk kun je toch snel weer een keertje starten!
@ KH; Groot gelijk!
Ik ben ook maar 1,65 en heb ook meestal pony's gereden. Voelde ik me ook fijner op.Ik wil wel graag verder in de basissport van de dressuur, dus ik heb bij het kopen van een paard gelet op het gangwerk. Ik wilde een paard wat qua formaat bij mij zou passen, maar zeker geen ponygangen had. Uiteindelijk heb ik een pony-paard
gekocht die begin winter nog net pony was, waarschijnlijk nu net paard, met de gangen waar je in de basissport gewoon mee rond zou moeten kunnen komen. Ik snap dat het heel fijn is om nu alvast ervaring op te doen met wedstrijden rijden!
@ Aniek; Yes, ook fijn kunnen rijden! Toppie!
Ik heb vandaag ook weer lekker gereden! Wel even een
- momentje toen ik met een voldane zucht vond dat we klaar waren en ik er vervolgens achter kwam dat ik welgeteld (instappen niet meegerekend) 12 hele minuten had gereden
Nu vind ik dat geen probleem, ik rijd op gevoel en niet op tijd, maar ik moest wel grinniken in mezelf. Ik heb nog maar even zijn voetbal gehaald om een beetje, al uitstappend, te voetballen.Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je veel korter/langer bezig bent dan je gevoel aangeeft?
! Ik heb dat geld echt niet zomaar liggen..
Stiekem blijf ik een ponymeisje ookal ben ik 170
Mijn favoriete rijbroek was ook 180..en huil nu al als ik bedenk dat deze binnenkort vervangen moet worden...of uhh naja eigenlijk een andere kleur aanvulling wil hebben..Altijd zwart is ook zo saai

Daarna liep ze de sterren van de hemel, echt bizar. Instructrice was heel blij om te zien dat het nu met zadel ook zo fijn gaat, echt positief. 
Dat heb ik nou ook zo vaak, dat ik denk, zó nou heb ik me toch een partijtje fanatiek gereden!! 10 min mn best gedaan en bekaf...
Mevrouw moet meer scharen in het wijken en meer verruimen. Well yeah dat zijn al twee jaar onze trainingspunten. Ze is ook niet zo lenig dus meer scharen wordt echt erg lastig voor haar...Terwijl ze in een traver en sb gewoon netjes wegrijd.