Pien1989 schreef:Haha Hoelaat moet je?
Is dat al bekent dan? Ik kan het namelijk nergens vinden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Floortje schreef:Ik lees later terug, maar even mijn blijheid delen!
Ik had 190 en 186 punten!!
xVerax schreef:Net Symphony gesprongen. Fijn rondje 90/meter kunnen springen. Normaal voel ik me niet zeker genoeg om zo hoog te springen zonder instructrice erbij maar nu ging het als vanzelf
mcjv schreef:Wat leuk zo'n topic! Ik zag het topic van 2016 al en vroeg me al af of er eentje van dit jaar kwam.
Ik wil eind dit jaar (denk ik, misschien eerder?) gaan starten met mijn 8-jarige merrie Dabriela. Ik heb haar sinds augustus en ze is in mei ongeveer beleerd, dus zijn hard aan het sleutelen aan de basis.![]()
[ [url=m/m3y6Ho.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga trouwens in de omgeving Rotterdam starten.Leuk inderdaad als je elkaar tegenkomt!
Shelly21 schreef:Helemaal vergeten te melden. Naast mijn eigen paard rijd ik ook nog een paard bij. Dit is een afstammeling van samba hit ll. Heb vorig zomer een bb wedstrijdje gereden met hem. Heel erg wennen vergeleken met mijn paard. Misschien de 21e starten we weer een bb.
[ [url=m/iOKBKK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hyxVSb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Larissajulia schreef:Jemig wat gaan jullie snel!
Helaas even geen bijlees van mij, want ik ben nogal ziek. Ik heb wel alles gelezen.
Gisteren heb ik weer even gereden. De dagen ervoor had ik vooral aan de dubbele longe gewerkt, dus ze reageerde gister even niet zo goed op m'n binnenbeen. Hierdoor heel veel geoefend met voltes. De overgangen gingen wel echt super allemaal! Ook stap-galop een aantal keer meegepakt, dit ging ook telkens goed!
Larissa is alleen echt super hengstig.. er staat een hengst bij ons op stal, dus dat helpt niet echt meeop andere pony's reageert ze echt best heftig nu helaas.
theadora99 schreef:[ [url=m/foxTJu.png]Afbeelding[/url] ]
Vandaag weer gereden, en in stap en draf loopt hij nu voor zijn doen goed. Het is geen echt dressuurpaard, zal hij misschien ook wel nooit worden maar voor zijn doen loopt hij hier nu al heel goed. Nog niet zoals ik het wil hebben, maar we gaan de geode kant op!
_Floortje schreef:Ik lees later terug, maar even mijn blijheid delen!
Ik had 190 en 186 punten!!
Ghostattack schreef:Vandaag even een stalgenootje op Zara laten rijden. Zij is wat groter en durft net wat meer eraan te rijden, dus even gekeken of ze bij haar ook zo liep te poedersuiker. Het antwoord is volmondig JAZara was echt enorm pissed dat ze moest werken, ze heeft echt boos gedaan. Wegspringen, spastisch doen, zelfs een paar bokjes. Uiteindelijk ging de stap netjes. Daarna poging gedaan tot draf, dat was natuurlijk ook drama. Kop in de lucht en huppelen
Nog een bokje erbij en toen was het ineens 'goed'. Ze begon eindelijk een beetje lekker te lopen. Linksom en rechtsom dus gedraafd, nog wel veel boos gedoe maar ze liep verder goed. Uiteindelijk heeft ze linksom even een galopje meegepakt. Nou toen was ze pas echt kwaad
Weer een aantal bokken, stilstaan, keihard uitgestrekt draven etc. Toch uiteindelijk nog een nette volte galop gedaan.
Met andere woorden. Stomme pony is in protest, ze krijgt praatjesStalgenootje gaat haar nu af en toe bijrijden. Wel laat ik binnenkort nog even de osteopaat komen voor een jaarlijkse check.
roosjenat schreef:Ik ga straks ook even weer bijlezen.
Heb vandaag alle 6 even geborsteld en gevlochten. Bak was helaas bevroren en helemaal onder sneeuw.
Verder heb ik net transportbeschermers voor wodan , wit dekje voor wodan (andere is gesneuveld en die van miley is te klein) en een hoevenkrabber (allemaal zijn ze in een keer verdwenen) gekocht.
PrimaDonna_ schreef:Vandaag is de zadelmaker geweest voor het zadel wat wij 2dehands hadden gekocht.
Er is super veel vulling in gegaan maar hij ligt nu helemaal goed!Hij heeft het springzadel mee genomen en deze gaat hij ook opvullen. Als hij deze terug komt brengen checkt hij het dressuurzadel meteen weer en dan pas weer over een half jaar. Top zadelmaker!
![]()
Nog een foto van de hele set(dit wordt overigens mijn wedstrijdset)
[ [url=m/eHPPSg.jpg]Afbeelding[/url] ]
- Arno Brandt dressuurzadel met lak croco leer op de lepel
- Imperial riding hoofdstel met lak croco neusriem
- Imperial riding singel met lak croco leer en steentjes die ook op de frontriem zitten