[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:26

Gekneusde rug doet heel veel pijn weet ik uit ervaring :(:) heb er vorig jaar 6 weken mee thuis gezeten/gelegen. Beterschap Urielle!

Wij gaan 10 januari weer op wedstrijd. Mijn man rijdt ook, L1. Ik mag een uurtje later. Ben stiekem wel blij dat mijn man nu voor het eerst L1 start. Hoeven we niet tegen elkaar :D .

Urielle

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:30

Dat is fijner ja, KUN je gewoon supporteren.

Ik hoop geen zes weken zeg! Ik moet eigenlijk volgende week zaterdag Aspiranten.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:39

Ik heb er echt lang mee gelopen. Of nou ja lopen :+ dat kon ik dus niet. Bleek ook dat er 2 wervels verschoven waren. Toen de manueel therapeut die weer goed had gezet ging het gelukkig wel de goede kant op. Maar eerste 2 weken kon ik alleen plat liggen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:40

Ja joh hij had 13 wp's in de B en reed steeds prijs. Dan is het tijd om over te gaan :j hij rijdt als hij sgw start ook L1 proefjes, dan rijdt hij constant rond de 186 punten. Dus kan zat.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 12:50

Liggen is idd fijner maar ik hoop toch stiekem wel er volgende week weer op te zitten met wat pijnstillers.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:34

Kijk fijn paard!

KLIK

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:06

Ziet er goed uit glenstorm!
Au, Urielle, beterschap :(:)
Alvast succes Susan!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:20

Pakt hij al fijn aan!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:36

Oei Urielle, niet fijn! Hopelijk voel je je snel beter :)

SusanH, wat leuk zeg dat jullie samen wedstrijden rijden :))!

Ziet er fijn uit Glenstorm!

Vanochtend de dierenarts gebeld en die is net langs gekomen. Paard heeft een verstopping in zijn dikke darm en is verschoven. Dus hij heeft laxeer middelen gekregen en hij moet 24 uur vasten. Morgen komt hij weer.. Hopen dat hij zich snel beter voelt! Toch sneu om je paard zo te zien.. En ook dat hij er dus al wel een tijdje last van heeft. Eigenlijk zijn ze dan veel te braaf.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:18

Huh? Ik had vanmiddag een reactie geplaatst, maar hij is zoek?

Had geschreven dat we wel met zijn allen goede grondruiters zijn. We weten hem makkelijk te vinden.

Pfff, vanaf weer even teveel uitgegeven. Nieuwe deken voor Banto, want ik kan hem niet met zijn oude deken op training sturen natuurlijk. Ook nieuwe poetsspulletjes gekocht, want ik gebruik 1 set voor alle paarden. En als die meegaan met Bant kan ik straks niet meer borstelen :+.

Zaterdag is het zover :(.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 22:01

Bij mijn schimmel zit er eindelijk veel vooruitgang in. Let niet op mijn veel te grote trui :p het moet nog zoveel beter, maar we hebben een begin

9 januari gaan we weer starten Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:33

MightyJoe: wat een schrik! Hopelijk knapt hij snel op.

glenstorm: ziet er netjes uit!

Mijn man heeft gisteren ook 2 rondjes gesprongen op een oefenparcours. Rondje van 1.00 en 1.10. Helaas bij beiden een balk, maar wel fijn ritme. Tweede rondje sprong hij veel fijner. Ik kan pas maandag weer rijden -O- , dan hard aan de bak voor 10 januari.

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 00:18

Oh jongens ik raak weer gigantisch achterop. Ik vind topics bijhouden zo lastig. Heb in de tussentijd wel alles meegelezen maar heb nooit zin om te reageren als ik er zelf niet veel aan toe kan voegen :\

Beterschap voor de zieken! Wat naar allemaal... :(:)

Migthyjoe, ook jouw paard veel beterschap! Zo'n verstopping is niet niks. Die paardjes weten zich altijd veel te lang goed te houden hé, tot t lichaam zich echt gaat verraden.
Hopen dat hij er gauw bovenop komt en je debuut niet te lang uitgesteld hoeft te worden.

Ik heb nog steeds een tijd niet gereden, tussendoor een keer maar dat ging dus schrikbarend slecht. Paris staat veel te veel stil maar de motivatie was er een beetje uit. Had het druk met vanalles en op stal kwam t er ook steeds niet van. Denk dat ze de afgelopen maand drie keer aan de longeersingel geslingerd Is.
De eigenaresse heeft nu weer tijd om me les te gaan geven, maar mijn stage begint over twee weken dus hoop dat ik zelf ook nog de tijd overhoudt. En dat ik op stage ook wat te rijden heb, dat Is toch wel een stiekeme hoop :)

Ik hoop dat ik t dit keer echt beter bij kan gaan houden in dit topic, goed voornemen voor dit jaar misschien :Y)

Overigens gelukkig nieuwjaar nog allemaal!! :D

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 12:59

Haha, Zwartvosje, hetzelfde! Hopelijk vind je je motivatie weer een beetje terug, waar dan ook :(:)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:41

Ik ga woensdag en eventueel dinsdag heen. Donderdag wss ook. Heb mijn rakker gemist deze vakantie.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:01

Vandaag onze eerste les van het jaar weer gehad. Het gaat steeds beter, inmiddels vrijwel constant nageeflijk.

Zaterdag 16 januari hebben wij ons debuut gepland.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 01:14

Spannend allemaal doe naderende wedstrijden voor iedereen!

Ik wilde vandaag mn start kaart aanvragen wat per 1 Jan zou moeten kunnen volgens de club en het knhs...
Maar ik kan de optie niet vinden bij mijn knhs. Dus maar weer gemaild. Hopenlijk lukt het snel zodat ik ook gauw een wedstrijd kan inplannen!

Iedereen veel succes gewenst iig!

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:43

Nou, startpas is eindelijk aangevraagd, hopelijk gaan we volgende week zondag voor het eerst starten *\o/*

En als de startpas niet op tijd rond is gaan we onofficieel, voor de oefen :D
Ik heb er zoveel zin in!

@euforie
Als je op mijn knhs naar "paarden&startpassen" (bovenaan bij die zwarte kopjes) gaat, staat er links in het oranje heel groot aanvraag startpas! En daarnaast registreren paard, voor als je dat nog moet doen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:48

Succes alvast!

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:52

Zet iedereen een verslagje van hun debuut of gereden wedstrijd hier ook neer? Vindt het altijd leuk om te lezen hoe een ander het vergaat.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:12

Ja tuurlijk!
Mijn paard gaat heel erg fijn op het moment! Ben heel erg benieuwd hoe ons debuut gaat aangezien paardlief nogal wat spanningsprobleempjes heeft. Vrijdag rijd ik nog 1 keer en dan moet ik zaterdag gebeuren. En zondag mag die nog een rondje 80cm springen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 00:37

Chabliss schreef:
Nou, startpas is eindelijk aangevraagd, hopelijk gaan we volgende week zondag voor het eerst starten *\o/*

Ik heb er zoveel zin in!

@[naam]
Als je op mijn knhs naar "paarden&startpassen" (bovenaan bij die zwarte kopjes) gaat, staat er links in het oranje heel groot aanvraag startpas! En daarnaast registreren paard, voor als je dat nog moet doen!

Bedankt voor je reactie. We hebben al eerder gestart dus hoef alleen mijn startpas aan te vragen maar het lukt maar niet. Ik zie ook geen knopje paarden en startpassen ?

Afbeelding

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 01:38

Euforie schreef:
Chabliss schreef:

Ik heb er zoveel zin in!

@euforie

Bedankt voor je reactie. We hebben al eerder gestart dus hoef alleen mijn startpas aan te vragen maar het lukt maar niet. Ik zie ook geen knopje paarden en startpassen ?

[ [url=m/8aJywQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bij mij staat via Ipad in beeld bij Mijn KNHS, dat je voor het afmelden of aanmelden van een startpas naar de desktopversie van Mijn KNHS moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 01:55

Okee! Dank je voor de tip :j . Ik zal morgen even op de computer proberen dan! :)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 08:35

Bij sommige verenigingen kun je ze ook niet zelf aanvragen. Als het niet lukt moet je dus even contact met je vereniging opnemen, dan doen hun het voor je.