Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zoefferd schreef:Hee ik heb een tijdje niks van me laten horen, sorry daar voor.
Ik ben deze week naar Istanbul geweest met school. Het was echt super leuk!
Ik heb vandaag bitloos gereden want ze had een wondje in haar mond, maar wat een ramp! Ik was half stuurloos ik kon wel sturen maar ik kreeg geen stelling wat ik ook deed ze ging dus echt als een plank door de bocht. Ook de nagevenlijk was waardeloos. Morgen maar weer proberen.
, vol risico de eerste proef in gegaan maar mis gegokt.. Volgende keer beter! Daarna ook nog terug naar stal moeten lopen (bijna moeten rennen eigenlijk meer
) omdat meneer niet op de trailer wilde.. Dus nu uitgeput op de bank. lina1998 schreef:Ik ben op wedstrijd geweest vandaag...
Nou drama, vol risico de eerste proef in gegaan maar mis gegokt.. Volgende keer beter! Daarna ook nog terug naar stal moeten lopen (bijna moeten rennen eigenlijk meer
) omdat meneer niet op de trailer wilde.. Dus nu uitgeput op de bank.
wat ging er allemaal mis dan?
cindy1000 schreef:lina1998 schreef:Ik ben op wedstrijd geweest vandaag...
Nou drama, vol risico de eerste proef in gegaan maar mis gegokt.. Volgende keer beter! Daarna ook nog terug naar stal moeten lopen (bijna moeten rennen eigenlijk meer
) omdat meneer niet op de trailer wilde.. Dus nu uitgeput op de bank.
Oh jeetjewat ging er allemaal mis dan?
smiddags de cross over en een heerlijk dagje gehad!
!
. Ondanks dat het soms echt een etter is ben ik toch zo gek op de paard
lina1998 schreef:[ Afbeelding ]
Mijn monster in het Twiske gister![]()
[ Afbeelding ]
En het monster in de paddock gister, uiteraard moet je je heel vies maken met knotjes in
Nog nooit gezien namelijk, en ben nieuwsgierig naar de reden. 
lina1998 schreef:Vast wel toch? Succes in ieder geval!
Wedros dagje dubbele longe gehad vandaag ik was bang dat hij anders te veel spierpijn zou hebben. Ondanks dat het soms echt een etter is ben ik toch zo gek op de paard
OneAndOnlyx schreef:Vanmiddag komt er iemand kijken voor het bijrijden van Vera, ik ben benieuwd! Zelf ook even erop, beetje laten zien wat we kunnen hihi. Ik hoop wel dat ze een beetje kan rijden, anders word het drama :p.
lina1998 schreef:Vooral het dik drie kwartier naar stal lopen met hem was niet zo'n succes![]()
Hij had haast, en eigenlijk is het dan toch best ver. Maar ik heb mijn beweging ook weer gehad vandaag, altijd positief blijven he!

Hillady schreef:Balen lina maar echt super Aniek!
Woah Istanbul Zoefferd, jemig
Ik heb vandaag een geweldige dag gehad. Lekker in t bos los gegaan, heerlijk ontspannen zo voor de wedstrijd aan.

lina1998 schreef:Ja ach, ik kom er wel overheen. In de training gaat hij onwijs goed dus het komt vanzelf wel weer!
Gefeliciteerd Aniek!

matedor schreef:vandg heerlijk dagje cross gehad! sochtends geschreven bij l2 dressuur en de gene bij wie ik moest schrijven heeft alles ontzettend fijn uitgelegd waar wel niet opgelet word! dus ook nog wat opgestokensmiddags de cross over en een heerlijk dagje gehad!
pff jammer van je wedstrijd!! volgende keer beter
. We gaan vooruit 

. Hij heeft vorig jaar wat problemen gehad met zijn hoef rechts voor en daarom heeft hij zijn ijzers (nu) gewoon nodig en dan ben ik gewoon overbezorgd en neem ik het zekere voor het onzekere