Wil je zoiets vaker gaan doen of was het eenmalig?Mooi dat de masterclass leerzaam was Anne, en dat je meteen wat dingen thuis hebt kunnen toepassen!
Zoals beloofd hierbij dan wat foto's van mijn paardje. Nouja, met z'n 1.82 is het niet echt een paardje haha. Die laatste foto was nog van het indoor seizoen maar de foto's van tijdens het rijden waren gister niet gelukt

Ik wil wel kijken of ik wat vaker kan gaan starten, heb in een impulsieve bui een startkaart aangevraagd haha, dus het lijkt mij best leuk om het vaker te doen, en nieuwe plekken te ontdekken 
 , met name in de galop,  waardoor ik er weer half naast lag. Verder liep hij wel netjes, maar ik durfde ook nog niet te veel te doen. 

Is je les wel goed gegaan gister?                                                         
 Veel plezier met je les 
 Voor m'n paard is het zeker een goede training, sowieso heeft ze een super conditie, en ik denk echt dat dat komt omdat ik sowieso veel afwissel met bos en bak (en longeren), voor de endurance zelf heb ik ook weinig echt getraind op afstand, maar ze redde het makkelijk.
 Maar het was alsnog wel wat zoeken hoor, voor mij was het ook de 1e keer, en ik reed nou niet bepaald met het doel om supersnel te zijn, dat we uiteindelijk alsnog behoorlijk snel zijn geëindigd was dus meer een beetje toeval 
  Of beter lezen....
 " Als ik dat er nou tijdens een proef even uit zou kunnen rijden...   

Van de zomer even in een impulsieve bui opgestapt in een korte broek, zonder cap, zonder zadel en vervolgens draven zonder zadel. Scheelde niet veel of ik lag eraf. Pluspuntje is dat m'n vriendin erbij was en het heeft gefilmd, erg leuk om nog eens terug te kijken. Leuk hoor dat je zo lekker rond kan rijden, knap! En alvast veel plezier met de fotomeeting, we zien de foto's wel verschijnen  

Super van je les zeg, 't zal ongetwijfeld nog wel even wennen zijn met sommige dingen zo met een andere instructrice, maar fijn dat jullie je er zo doorheen slaan 

Even wat de puntjes op de i gezet met losrijden, sommige dingen die bevestigd zijn moet ik in het begin even iets meer op doorpakken, ze kan het makkelijk dus dan mogen we dat ook van haar verwachten. Ook voor het eerst een keer wat geknutseld aan de contragalop, was vooral voor mij nog erg wennen, maar aan Burana te merken hoeven we daar geen enorme problemen mee te verwachten in de toekomst. Verder wat gewerkt aan galop-stap en stap-galop, en wat eenvoudige wisseltjes gedaan, die zijn super voor ons om mee te nemen in de training, want ze wordt er zo enthousiast van dat ze niet precies waar ze haar spanning moet laten, en daar lopen we op wedstrijd ook soms precies tegenaan, dus daar kunnen we zo in de training mooi aan werken 

We kwamen langs de ingang en ik voelde al dat ie wat ging doen, en ja hoor... *BAM* uit het niks de bocht om vanuit volle galop. Gelukkig ging dat goed, maar de tweede keer kwamen we op een betonnen plaat terecht, waar Parti achter finaal onderuit ging. Even gekeken maar er leek niks aan de hand, hij liep nog goed, dus ik ben nog even langs alle tierelantijnen geweest bij het wedstrijdterrein. Toen zag ik op het moment van omkeren ineens bloed onder de beschermer vandaan komen...  
 Ik terug naar stal en de vriend van de eigenaresse gevraagd om te kijken (hij is dierenarts