Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
binnen komt marcheren...Ingeltje schreef:FriesWytske schreef:Met een pony mag je niet deelnemen, Drunksheep. Had je ook geweten als je het topic had doorgelezen.
wel een beetje een felle reactie hoor...
. Vooral het paard die ik in het Z of ZZL meeneem wil ik wel lekker warm hebben. Dan kan ik tijdens die 25 minuten wel laten zien hoe ik los rijd, maar dan hoeft het losrijden niet daadwerkelijk nog te gebeuren. Ik wil graag gewoon losrijden en in houding zetten en vervolgens kunnen laten zien hoe ik mijn paarden loswerk en vervolgens oppak. Tsjaaaa wel een beetje lastig. Citaat:Is dat werkelijk waar?
Ik heb namelijk nergens gelezen dat je niet met een pony mee mag doen en je hoeft het ook niet in te vullen ofso. Ik heb me gewoon ingeschreven met mijn D-pony..
xalm schreef:Citaat:Is dat werkelijk waar?
Ik heb namelijk nergens gelezen dat je niet met een pony mee mag doen en je hoeft het ook niet in te vullen ofso. Ik heb me gewoon ingeschreven met mijn D-pony..
In de regelementen staat dat het "officieel" niet mag maar een aantal bokkers/ruiter zijn een uitzondering of omdat hun pony wel een paarden ras is. Ik zou als ik jou was gewoon even een e-mailtje sturen naar Mac Rider dan weet je het zeker.

Sundral schreef:Ja dat snap ik, maar ik train per paard vaak wel een uur. Even globaal bekeken he. Vooral het paard die ik in het Z of ZZL meeneem wil ik wel lekker warm hebben. Dan kan ik tijdens die 25 minuten wel laten zien hoe ik los rijd, maar dan hoeft het losrijden niet daadwerkelijk nog te gebeuren. Ik wil graag gewoon losrijden en in houding zetten en vervolgens kunnen laten zien hoe ik mijn paarden loswerk en vervolgens oppak. Tsjaaaa wel een beetje lastig.
SunnyJazz schreef:Helaas ik mag niet meedoen. Het zal me waarschijnlijk niet lukken om voor die tijd een paard te vinden om mee te mogen rijden.
Ik vind het trouwens wel heel vreemd dat alleen mensen met een paard mee mogen doen als ze zeggen dat ze naar de ruiter kijken..
SunnyJazz schreef:Helaas ik mag niet meedoen. Het zal me waarschijnlijk niet lukken om voor die tijd een paard te vinden om mee te mogen rijden.
Ik vind het trouwens wel heel vreemd dat alleen mensen met een paard mee mogen doen als ze zeggen dat ze naar de ruiter kijken..
Drunksheep schreef:SunnyJazz schreef:Helaas ik mag niet meedoen. Het zal me waarschijnlijk niet lukken om voor die tijd een paard te vinden om mee te mogen rijden.
Huh, dat is vreemd? Fjorden mogen ook meedoen en Haflingers zijn ook paarden :/