Maar goed het is reactie op reactie misschien moet het terug naar waar het topic voor gestart is. De online proeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Je hebt inderdaad gelijk ik voelde mij zeker aangesproken om vanuit het niets uitgemaakt te worden voor trut. Onnodig en nog eens respectloos ook. Een discussie voeren is prima, zo kun je mogelijk tot andere inzichten komen. Maar wel graag met respect voor elkaar. Ik denk dat iedereen hetzelfde wil. Geen pandemie gewoon zonder zorgen je hobby uit kunnen oefenen en na hartenlust wedstrijden kunnen rijden of wat je doelen of wensen ook zijn. Maar helaas kan dat niet en als we nu allemaal de schouders onder zetten, zijn we er sneller vanaf. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Bovendien zitten we allemaal in hetzelfde pakket. Door lelijk te doen, gaat de situatie echt niet veranderen.
mcjv schreef:Ben benieuwd of ze nu wel een bepaalde regeling kunnen instellen dat iedereen de kans krijgt om mee te doen.
Marietje35 schreef:Ik vind dat wel vergelijkbaar, het is in heel veel sporten zo. Neem tennis; wissel je ook van service beurt en ook van kant van het net, dat is allemaal om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dat is in de paardensport niet anders. Helemaal 100 % identiek gaat niet lukken, het kan de 1e 10 minuten droog zijn en daarna met bakken uit de lucht komen, maar zo is het in elk geval zoveel mogelijk gelijk voor iedereen.
Daarbij komt; op "vreemd" terrein moet je presteren onder bepaalde druk. Je hebt maar 1 poging en dan moet het goed zijn. Je laat ook zien dat je je paard dusdanig onder controle hebt onder die omstandigheden.
Nogmaals; het is echt geen kwestie van wel/niet gunnen, maar wel zo gelijk mogelijk voor iedereen.
Haha ja, agree to disagree.