Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Maar ik snap niet zo goed waaruit je op maakt dat het alleen teamsporten betreft? Dat is helemaal niet zo. Gaat om alle sporten.
En daarnaast mag je als volwassen met max 4 personen sporten individueel en in teamverband op 1,5 meter afstand.
Dat is natuurlijk niet haalbaar met een meetmoment?
Yvank_ schreef:Omdat dat niet is wat gezegd is? Gold voor alle sporten. En nu is de max 4 personen samen op 1,5 meter. Hoe wil je een meetmoment doen dan? 4 is de max. Dat is gezellig een meetmoment met 4 man.
linda2008 schreef:Dus nu vinden jullie dat ik niet beschik over gezond verstand?
Whahaha bedankt! Echt top!! Jezus wat zijn jullie een stel botte trutten omdat iemand een andere gedachte heeft.
Persoonlijk hoop ik inderdaad op IETS; hetzij meetmomenten, hetzij online proeven, hetzij een andere vorm van tegemoetkoming. En daar mag iedereen mij een egoïst in vinden (of roepen dat ik geen gezond verstand heb) maar deze crisis raakt mij (uiteraard met mij vele andere, en in mijn geval gelukkig alleen nog maar) financieel. Dus ja, ik hoop op IETS, iets wat nog wél mogelijk is, zonder per se grenzen op te hoeven zoeken. Online bijvoorbeeld?!
En no worries hoor... ik zal me aan alle gestelde regels houden, zoals ik dat al maaaaanden doe met mijn ongezonde stel hersenen
Eveline77 schreef:Ik deel jouw mening...
En zolang hele kuddes studenten nog in bussen en treinen gepropt naar mbos gaan en kerken ook door kunnen gaan voelt het nog steeds als dweilen met de kraan open.
ginatje schreef:Eveline77 schreef:Ik deel jouw mening...
En zolang hele kuddes studenten nog in bussen en treinen gepropt naar mbos gaan en kerken ook door kunnen gaan voelt het nog steeds als dweilen met de kraan open.
Dit dus.. wat is het toch ontzettend krom. Sportscholen mogen open blijven waar mensen staan lekker met zijn allen staan te zweten, maar een wedstrijd of meetmoment in de buitenlucht kan niet?
Yvank_ schreef:Ik denk de verwarring komt omdat er gesproken werd over dat teamsporten niet mag voor volwassenen en individueel wél. Maar géén wedstrijden. Dit ging gewoon om het beoefenen van sport.
ginatje schreef:Vind het ook een beetje triest dat jullie Linda zo aanvallen, het enige wat ze zegt is dat het voor haar niet helemaal duidelijk is. Trouwens, er is dus echt wél gesproken over TEAM sporten, en niet over individuele sporten. Rutten gaf zelfs aan dat tennissen bijvoorbeeld wel mag. Snap haar verwarring dus zeker wel.
MISTRAL94 schreef:Ik reageer helemaal niet op LindaTjonge wat hebben mensen hier vreselijk lange tenen
MISTRAL94 schreef:Volgens mij ben jij diegene die bot is hoor Linda door mensen uit te maken voor truttenRespectloos ook trouwens.
Ik werk in de gezondheidzorg en zie hoe dom veel mensen zijn. Hoef je trouwens niet voor in de zorg te werken. Sla er een nieuwspagina maar op na, waar openbaar reacties geplaatst kunnen worden. Ik lees elke keer vol verbazing de reacties weer. Dingen waarvoor je niet geleerd hoeft te hebben, een kwestie van logisch nadenken is. Een Rutte die afsluit met de hoop dat mensen geen grenzen op zoeken. Is niet voor niets..
Maar blijf mensen maar lekker voor trut uit maken
Yvank_ schreef:Ook in de sportschool max 4 mensen op 1,5 meter afstand.......
Ik denk de verwarring komt omdat er gesproken werd over dat teamsporten niet mag voor volwassenen en individueel wél. Maar géén wedstrijden. Dit ging gewoon om het beoefenen van sport.