ah das balen zeg. heb ik ook al gehad hoor , soms door de spanning en soms gewoon dom vergeten. Heb ik vaker last van als ik op dat paard zit vergeten..
Echt waar Elke, ik zit elke keer met een glimlach je filmpjes te bekijken! Jullie hebben zo veel lol samen en je paardje vertrouwd jou echt! Leuk ook om het van beide kanten te zien.
Gefeliciteerd SimonDesteny. Heel leuk nieuw paard heb je ook! Gave foto Anne.
Zijn hier nog mensen die naar de Zuidlaardermarkt gaan?
Ik ben even heel druk met mijn nieuwe baan. Dus ff weinig bokt helaas. Lees wel alles mee en dames wat gaan jullie gooeeehoed!! Gefeliciteerd met alle resultaten( en je verjaardag SimonDestiny*\o/*) Ik ben superjaloers op de crossers! Mijn seizoen is even abrupt ten einde gekomen, maar komt gelukkig weer goed! Ik probeer weer even mee te praten nu!
SD gefeliciteerd met je aanwinst en je verjaardag! Wat een mooie resultaten meiden met crossen!
ML gaat over twee weken de onderlinge mee doen, is verkleed voor Halloween, hij gaat als vampier, net het kostuum besteld (en voor mij een "bijtwond" van een vampier ) Misschien nog wat decoratie voor Cascade d'r manen zoeken, iets van spinnenweb met spinnen ofzo).
Leuk filmpje Elke!! Echt uitnodigend om ook eens lekker lange stukken te gaan galopperen!!
Snorlex kan je melden dat de laarzen zonder problemen aangingen!! Net dressuur gereden. Slangevolte in galop lukte gewoon, dus hoop het zo voor zaterdag....
Gelukkig is de gekke buik van deze af. Ik denk dat ze als 4 of 5 jarige een veulen heeft gehad want er zat echt zon typische drachtigheidsbuik aan. Is nu 7.
Leuk Urielle en Mirthe! Mick maakt zich nog steeds niet drukker dan nodig is
Vandaag voor het eerst met dubbele lijnen Wandy gelogeerd. Kan ze toch nog wel heel leuk lopen! Moeten maar vaker doen, train ik toch nog een beetje dressuurmatig met haar.
Lithya
Geplaatst: 24-10-15 20:17
Heel fijn gereden, maar jury vond het wat minder 178&158. Stond alleen maar bij spanning spanning spanning. Als hij echt spanning heeft kom ik de contra galop niet door. Deed hij foutloos...
Was jij nog steeds op zoek naar zoiets Myrthe? Staan er meerdere op de site. Leuk paard!
Jammer lithya maar goed gevoel is ook belangrijk.
Ik gisteren weggeweest maar door mijn eigen spanning ging het weer veel te dol. Niet tevreden dus
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 24-10-15 20:29
Lithya schreef:
Heel fijn gereden, maar jury vond het wat minder 178&158. Stond alleen maar bij spanning spanning spanning. Als hij echt spanning heeft kom ik de contra galop niet door. Deed hij foutloos...
Zo jammer is dat hè.
Lithya
Geplaatst: 24-10-15 20:33
Als ik dan sommigen zie zonder zweefmoment en krabbelig. Vlak gereden dan is het wel demotiverend ja.