Ik kan niet vinden hoe ik het filmpje en protocol ieder op een apart scherm kan zien (2 beeldschermen) iemand tips?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HarmanyL schreef:Ik had gisteren gemaild dat ik nog niks gekregen had en daar waren vandaag dan mijn 9 proeven! Zojuist 5 beoordeeld en 1 afgekeurd. De overigen moeten nog 1 dagje wachten
Ik kan niet vinden hoe ik het filmpje en protocol ieder op een apart scherm kan zien (2 beeldschermen) iemand tips?
ynskek schreef:HarmanyL schreef:Ik had gisteren gemaild dat ik nog niks gekregen had en daar waren vandaag dan mijn 9 proeven! Zojuist 5 beoordeeld en 1 afgekeurd. De overigen moeten nog 1 dagje wachten
Dashboard 2x openen in 2 aparte vensters
dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.. dankje appel_6 schreef:@jury’s
Zien jullie combinaties graag in volledig wedstrijd tenue?
@ruiters die veel starten
Rijden jullie iedere keer in volledig tenue incl vlechten?
Ik ben van plan het wel te doen trouwens hoor!
Iedereen gefeliciteerd met de punten die tot nu binnen zijn!

nu een mooie donker blauwe met oranje bies. Mijn cap is ook donker blauw met een oranje bies. En ik heb oranje singelstoten
dus vond dat dit jasje mijn outfit wel compleet maakte 
en de voorpluk knot ik als daar tijd voor is.
Maar sowieso alle spullen netjes gepoetst, pony schoon, wit dekje, witte rijbroek etc! Spullen poetsen en schone pony doe ik sowieso ook voor les enzo dus waarom niet voor een wedstrijd
gelukkig was mijn rij jasje minder warm dan normale jas dus uiteindelijk prima. Getup schreef:Na al tig pogingen hebben gedaan in wedstrijdkleding met n pony die dacht dat ie de grand national moest lopen

PSvanLot schreef:xSannee schreef:Korte mouw?![]()
Ik zal wel een koukleum zijn, maar ik heb een thermolegging & thermoshirt aan onder m'n shirt en witte broek
Zo'n schattige combi Getup
Toch niet als het buiten 14 graden is?