Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

haasje20 schreef:Gefeliciteerd!! Dat lijkt me echt zo gaaf!
Ik ben nu rustig een beetje rond aan het kijken voor een slipjas, het gaat hard zo. Maar die zijn nog best aan de prijs

Jonnekee schreef:Gefeliciteerd allemaal!![]()
Wij hadden vandaag ons Inter2 debuut, en we zijn Grand-Prix startgerechtigd![]()
met 61.99% en 8en voor de Piaffe, ben ontzettend trots op Vik en heb dan ook wel even een traantje gelaten
![]()

We gaan volgend seizoen meedoen aan een hele gave competitie, de DLW Buckle & Saddle Challenge 2018-2019.
gesponsord door DLW in samenwerking met Eurohorse. Om in aanmerking te komen voor deze mooie prijzen, moet een combinatie aan 3 van de 4 wedstrijden die aan DLW 2019 voorafgaan hebben deelgenomen."
mirjamalvaro schreef:Vandaag niets, hup de wei in.
Grace heeft een giga stuk land met 3 merrie's, maar bij ons mag alleen overdag
Dus ik kies vaak de ochtenduren en avonduren uit, nu staat ze ook weer lekker want er is nu schaduw vanuit de bomen en rond sluitingstijd wordt ze dan binnen gehaald 
Tweede proef moest hij plassen en mesten, dus toen liep hij niet meer. Maar blij met de eerste proef. Nu 3 proeven achter elkaar 63/64 procent, we krijgen de smaak te pakken