Welke regio starten jullie vaak? Wij zijn van noord west Veluwe en Flevoland.
Janine1990
Geplaatst: 08-05-17 22:27
sunny44 schreef:
Was in emmeloord. Exloo was inderdaad kadervorming. Dat was nog even te hoog gegrepen
Euh dat kan ik me voorstellen ja
Vanavond echt ruk gereden, kou, wind, een dikke vette blaar boven m'n hak waar een ingezakte laars op drukt... -.- En on top of it all had ik heel lang gehoepeld en daardoor zat ik niet bepaald lekker. Iets te fanatiek geweest
Dus ik heb gereden voor de vorm, maar ik heb niet echt gereden
Ik heb ook een blarentrauma... ik had vroeger de Petrie Anky elegance laarzen... erg mooi, en vooral duur Maar met die krengen bleef ik last houden, uiteindelijk overgestapt op de Niro's en nog steeds erg blij met o.a. bij oudste paar van 6 jaar
Nu heb ik gelukkig alleen nog maar blaren van andere schoenen dan mijn rijlaarzen
Renee had een hele keurige proef! Wanneer het paard wat meer gesloten raakt komen de punten echt wel daar ben ik van overtuigd.
Carlijn101
Geplaatst: 09-05-17 12:08
Mijn doel is wel bereikt . We zijn redelijk ontspannen rond gekomen, al was ik zelf naar mijn zin nog veel te gespannen. paardje heeft me gered denk ik .
Proef ging best redelijk. Drafstukken voor ons doen fijn gesloten kunnen houden, mistte wat lengtebuiging. Galop mag allemaal wat meer bergop en aan elkaar. In de overgangen toch wat moeite met bij elkaar houden, dus wat slordigheidsfouten, scheef trekken in middengangen, uit elkaar vallen in wissels, tegen de hand in halthouden (bekend probleem). 1 grove fout tussen middengalop en door een S in draf laten vallen.
Al met al voor nu wel tevreden hoe we de proef doorgekomen zijn, 199,5 dus met wat minder fouten kunnen we wel aan winst komen . Maar dat is nog even niet ons hoofddoel. Ik start alleen nooit meer zo laat Was om 00.45 thuis
Volgende keer is het Z als eerste om 1800 Renee, dat is een geschiktere tijd hihi
Carlijn101
Geplaatst: 09-05-17 13:07
vonneke schreef:
Volgende keer is het Z als eerste om 1800 Renee, dat is een geschiktere tijd hihi
Dat red ik niet vanuit mijn werk Avond is gewoon niet ideaal voor mij, dus volgende x maar gewoon in het weekend een wedstrijd uitzoeken. In de zomer is er bij jullie 1 in het weekend toch?
Ik les ook al ruim 2 jaar bij dezelfde instructrice. Daarvoor 2 jaar bij een ander maar die verhuisde naar het noorden van het land en dan houdt het op.
Maar nu echt een hele fijne instructrice die zelf ook erg succesvol is.
Ik heb al 13 jaar dezelfde instructrice, zij is ook de vorige eigenaar van United trouwens Verder les ik ook een keer in de zoveel tijd bij een ander. Hun manier van lesgeven en hoe het paard lopen moet sluit geheel op elkaar aan maar zeggen het soms net iets anders waardoor het elkaar goed aan vult.