MonteKarlo schreef:PrimaDonna_ schreef:Dankje!

Ik ben de eigenaresse ook elke keer weer super danknaar wat ik allemaal mag doen. Maar ze vind het zelf ook heel leuk voor Don. Ook omdat Don er dik 2 jaar uit is geweest vanwege der operatie. En ze verdient nu gewoon lekker om eruit te gaan. Eigenaresse zelf wil geen wedstrijden rijden omdat ze ook een gezin en eigen zaak heeft. En daarom geeft ze mij die kans nu

Kan het goed met der vinden! Staat open voor dingen en wil mij overal in meenemen. Morgen met de zadelpasser ook. Omdat ik wedstrijden met Don ga rijden wil ze dat ik erbij ben, super lief!

Wat fijn dat je les goed ging! Zo te lezen beide goed aangepakt haha. Gaan ze vaak wel lekkerder van lopen! Ik zou der lekker longeren. Kan ze ontspannen en fijn over der rug lopen

Ik zou sowieso iets doen

Ja dat kan ik me voorstellen dat je er blij mee bent
Waar is ze aan geopereerd ? 2 jaar eruit gelegen, jeetje..
Haha ja sowieso moet ie lopen, dus dat komt goed. Ik denk dat ik ga longeren en dan een stukje film als het dit keer wel lukt

Je hebt een PB!
Joltsje schreef:@primadonna, gewoon 2 rijden. als de eerste niks wordt is de stap weer groot omje op te geven. en als het vet goed gaat baal je dat je niet 2 hebt opgegeven
Heb mij weer ingeschreven voor de andere proef haha. Dus nu gewoon 2
xWouter schreef:Jullie zijn echt niet om bij te houden

Hahahaha erg he! Dan vraag je, je toch af; heb je niks anders te doen
venivedivici schreef:Hoi, ik wil me weer melden!
Door omstandigheden zag ik door het bos de bomen niet meer en zette ik bokt op een laag pitje.
Als je wil weten hoe of wat mag ne een pb sturen.
Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik weer mee post!
Welkom alle nieuwe!
Heb gave fotos voorbij zien komen.
Fijn dat je er weer bent meis!
FleurSandro schreef:Poepoe! Wat gaan jullie hard haha vanwege drukte niet vaak op bokt gezeten dus had ik ruim 10 pagina's om terug te lezen haha
Rijden stond bij mij een tijd op een laag pitje omdat mijn zadel niet meer helemaal paste dus ja 3 weken lang lekker zonder zadel door de bossen heen, nu ruim een week weer heerlijk met zadel van alles doen! Dressuur moet weer even behoorlijk wat gesleuteld worden maar goed, vrijdag weer les na een lange tijd en hoop het dit keer door te zetten haha ben nogal iemand die 1x les neemt en dan weer een paar maanden niet tot wedstrijden rijden weer begint te kriebelen

nu even doorzetten met lessen
Gister na even een "ruzie'tje" in het begin best heel lekker gereden![ [url=m/ktxulw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/seK2DG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier mag hij van mij meer ontspannen hij lijkt zich toch een beetje vast te houden
Leuk dat jij er ook weer bent! 
Fijn dat je weer een zadel hebt en nu weer aan de dressuur kan gaan sleutelen!
Plaatjes zien er weer ontspannen uit! Wat voor zadel heb je?
_Floortje schreef:Zijn er hier veel mensen die ook echt last hebben van enorme wedstrijdstress/wedstrijddruk? En hoe gaan jullie daar mee om?
Ik heb alleen maar ervaring met de F proefjes. Hier was ik met inrijden soms wat gespannen maar zodra ik de rijbak in ging voor de wedstrijd had ik dit niet meer. Dus dat zou wel fijn zijn voor de 28ste haha!
Maar zal wel heel gespannen zijn hoor.. misschien dat ik een bachbloesem snoepje neem, zorgt voor wat rust.
MonteKarlo schreef:Oh wedstrijd stress heb ik echt totaal geen last van haha ben eerder nonchalant altijd dus sorry heb geen tips.
Ik weet wat dat er een topic over loopt, zal m eens zoeken, daar worden ook tips gegeven.
Edit:
[WD-V] Hoe ga jij om met wedstrijdspanning?
Ik ben van mening dat het straks ook minder zal worden. Je kan je wel heel druk gaan maken om dingen maar je bereikt er niks mee. Donna kan ook helemaal gek gaan doen met de wedstrijd maar als ik dat al in mijn hoofd heb als ik de bak in ga dan gaat het mis. Ik moet er ook echt op gaan zitten van; zooo wij gaan dit even doen!
xVerax schreef:Ik heb gister zo lekker gereden met Symphony, het kwartje begint eindelijk te vallen. Ze begint haar gewicht nu langzamerhand meer op de achterhand te nemen. We hebben nog veel werk aan de galop, met aanspringen komt ze altijd tegen de hand wat standaard een 5 oplevert in de proef. Gister deed ze het linksom al heel goed en ze bleef ook mooi op het achterbeen galopperen. Rechtsom was nog te moeilijk. We hebben van de week ook in-uitjes meegenomen en dat wil ik nou vaker gaan doen om haar sterker te maken.
Naast Symphony rijd ik op het moment ook tijdelijk nog een 5 jarige van iemand anders. Ze is even uit de running vanwege een trap van een paard. Vandaar dat ik haar paard nu even rijd. Lekker even mee gesprongen vandaag! Zit wel talent in, maar ook nog veel oefening

.
[ [url=m/ZeEjDO.png]Afbeelding[/url] ]
Vanavond ook nog even een rondje met Sym springen, en dan aankomende zaterdag crosstraining

.
Lekker bezig zo te lezen en te zien! 
Leuk dat je die 5 jarige tijdelijk erbij mag rijden, ook weer leerzaam!
venivedivici schreef:Oeh leuk evelien nog wat gekocht? Mag ook op app

Jaa! 
Een nieuwe wedstrijdbroek, zweep met blingbling voor de wedstrijden en bruine sporenriempjes 
Als ik alles bij elkaar heb zal ik een foto plaatsen. Mis namelijk nog een plastron en haardonut enzo.

Rijbroek heeft grijze leren zitvlak. Expres gedaan ivm vies worden of afgeven van zadel. En had met passen een grijs vest aan en eigenaresse zei toen; super leuk die set als je een clinic gaat rijden haha.
Ghostattack schreef:Zijn er ook bokkers die in omgeving Gelderland Zuid starten? Ben wel benieuwd of ik mensen kan tegenkomen!

Overigens gisteren niet naar stal geweest en net even wat grondwerk gedaan. Gelukkig pakt ze dat altijd heel netjes op. Beetje enthousiast, maar dat mag

Even snel setje gepast!
[ [url=m/LFSgUg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DTEPQR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui erbij gevonden

Ik blijf omgeving Rotterdam. Zal in de toekomst wel een trailer komen maar dat is nog allemaal niet zeker.
Dat groen staat je poowny stoer!
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna_ op 04-01-17 21:42, in het totaal 2 keer bewerkt