[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paljaslaura

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:36

Dat begreep ik inderdaad :) Ik ben er zondag met beide paarden waarschijnlijk dus ook bij de BB

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:39

Jij gaat BB hoog denk ik? Ben benieuwd!
Ik hoop dat de tijden later zijn dan normaal, kan pas om 8u op stal terecht en dan niet om 9u aanwezig zijn :+

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:43

Kun je niet voor een keer wat eerder komen? Dat is bij ons met concours echt nooit een probleem. Ze moeten toch ook eten voor je vertrekt etc.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:45

Ligt er aan hoe Gismo het overmorgen doet. Als het goed gaat ga ik BB hoog en B doen en met Mickey L :P
Net de uitslagen van zondag gezien, had twee keer 78 stijl! Ze hadden niks gezegd en eigenlijk vergeten te vragen haha. Ben positief verrast :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:47

gomir schreef:
Kun je niet voor een keer wat eerder komen? Dat is bij ons met concours echt nooit een probleem. Ze moeten toch ook eten voor je vertrekt etc.

Het is natuurlijk altijd te vragen, zal ook geen groot probleem zijn maar wat meer rust is fijner :+
Ik vind het daadwerkelijk spannend, maar wil graag dat ze went aan de indrukwekkende hindernissen voor haar doen en voor mij parcourservaring.

Goede stijlpunten!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 21:50

Hé wat leuk! Ik moet me nog opgeven maar ik ga denk ik ook in Soest springen volgende week. :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 23:32

Leuk filmpje met dat rondje!
Ik ga morgen een rondje oefenspringen met beide paarden in barsingerhorn en zondag wedstrijd. Met het aapje een rondje 80 en als dat goed gaat een rondje 90 er achteraan.
Met de grote een rondje 90 en 100. Of misschien 2x 90. Is daar best kijkerig en ga liever laag foutloos dan hoog met fouten. Vertrouwen opbouwen....

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 06:41

Ah iksnap dat je geschrokken bent elitedeux.. vind die foto met die mensen op de achtergrond wel erg grappig :')
En zou van die twee foto's de eerste nemen .

Elysa wat een super leuk rondje weer ! Ben echt verliefd op je schimmel <3

Brenda66 ik denk dat ik dan ook in de mortel rij. Mooie wedstrijd vind ik dat altijd ! Rij je dan ook B ?

Ik heb me dit weekend opgegeven voor de peelbergen! Heb het de laatste weken rustig aan gedaan en heel veel dressuurmatig gereden . Dus ben benieuwd of ik ook verschil ga merken in het parcour ..

Brenda66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:05

Benthevigox gezellig :D Nee ik ga dan bb doen.
Ja klopt, ben daar met zomerfestijn geweest met me andere bijrijdpaard. Erg mooi daar!!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:28

Damm ED die foto!! dat ze over de omheining springt.

Succes iedereen dit weekend op wedstrijd!

Ik heb dit weekend geen wedstrijd. Vrijdagmiddag met beide een training, heb wat hulp nodig. Mag mijn lesgever wel even de dames aanvoelen. Dan de 3 jarige ook weer even rijden. Zaterdags haal ik haar op, mag ze naar huis :)
Denk dat ik zondag de Gtjes ga scheren.. beide al wat wollig en verharen. Dan kunnen daarna mooi ingepakt worden :P altijd wel een maf gezicht die paarden helemaal in deken van oor tot staart.

Wat voor dekens hebben jullie? Ik heb van alles, maar tot nu toe vind ik de BR Jos Lansink het fijnste en sterkte deken. Oh ja Amigo houd het ook wel aardig lang vol en Weatherbeeta, maar toch zijn mijn aller oudste Harry Horse dekens het sterkst :P meest geschikt voor jonge paarden, die slopen ze niet zo snel.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:44

Horseware! Super kwaliteit. :j

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:51

Lees wel mee vanonder de hunebedden. Momenteel door het vroege donker worden niet meer gesprongen, maar druk aan het trainen voor de z1. Zaterdag vlieg ik naar Uganda im daar een week te werken, dus dan ook even geen paarden.

ninahaakk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:05

Ik ga morgen naar Jumping indoor Aalsmeer, rondje BB en rondje B. Waarschijnlijk ga ik volgende week ook naar soest BB en B. Lees dat er veel gaan! :*

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:43

Zijn echt iets van 50 starts in de bb morgen. Ook veel mensen van stal die niet vaak wedstrijden rijden dus ik ben benieuwd haha

ninahaakk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:46

paljaslaura schreef:
Zijn echt iets van 50 starts in de bb morgen. Ook veel mensen van stal die niet vaak wedstrijden rijden dus ik ben benieuwd haha

Zie het ja, goed gevulde BB! Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:49

Hoi, mag ik hier misschien mee komen kletsen :o ?

Ik was altijd meer van de eventing maar heb besloten om met mijn huidige paard op het springen te gaan focussen. Omdat het paard hier meer aanleg voor lijkt te hebben, en ook meer plezier in heeft.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 16:41

ninahaakk schreef:
Ik ga morgen naar Jumping indoor Aalsmeer, rondje BB en rondje B. Waarschijnlijk ga ik volgende week ook naar soest BB en B. Lees dat er veel gaan! :*

Ik doe ook mee morgen, 2x B :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:08

Cas wint gewoon het L vandaag in Tolbert! *\o/*
Wat ben ik trots op Cas en Sofia <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:34

Super goldie!
Allemaal gezellig bij mij op stal haha :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:48

Cas sprong super! En Hurricane nam nog een 4de plek mee met heel fijn nulrondje!
Gupje was ook goed, maar die was zo aan het spelen dat hij even een bochtje miste onderweg :+ En ook Evel Knievel deed goed zijn best, maar dat moest ook wel want zijn moeder kwam kijken :D Volgens mij is pantykous heel blij naar huis gegaan, volgende keer gaan we echt koffiedrinken hoor!

Wij gaan volgende week weer eens van huis, mooi concours in Appingedam op het programma!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:12

Jaaaa ik ben zeker heel blij naar huis gegaan :D

Welkom Eef, ik lees dagelijks bij maar post weinig omdat ik zelf niet rij op t moment.

Iedereen succes weer van t weekend!

ninahaakk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:15

paljaslaura schreef:
Super goldie!
Allemaal gezellig bij mij op stal haha :D

Snap nu ook onze verwarring haha.. dacht dat jouw stal in Putten was omdat ik daar op wedstrijd was maar het ging dus om Aalsmeer :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:22

Welkom Eef, ik en nog een paar andere zitten onder een hunebed hihi

Zaterdag weer eens crossen, B hc.. Kijken hoe dat gaat...

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:27

Zo druk en jullie gaan hard!

Top resultaten iedereen!
Was net eventjes bij het Wilde Varken aan het kijken in Voorthuizen, jeetje wat een gedoe met die inrijdbak zeg! Veel te klein!

Nieuwe paardje staat sinds dinsdag op stal, morgen is het make-over tijd maar trainen ohz moet nog even wachten.. hij is precies de laatste week op de wei enorm opengebeten op zijn rug, heel naar! Dat laten we even helen en dan komt de zadelmaker om een nieuw zadel aan te meten.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:34

Froos schreef:
Zo druk en jullie gaan hard!

Top resultaten iedereen!
Was net eventjes bij het Wilde Varken aan het kijken in Voorthuizen, jeetje wat een gedoe met die inrijdbak zeg! Veel te klein!

Nieuwe paardje staat sinds dinsdag op stal, morgen is het make-over tijd maar trainen ohz moet nog even wachten.. hij is precies de laatste week op de wei enorm opengebeten op zijn rug, heel naar! Dat laten we even helen en dan komt de zadelmaker om een nieuw zadel aan te meten.

Dan hadden we elkaar gezien kunnen hebben haha. Ik was er ook! Ik reed maandag maar toen was de inrij bak ook echt een zooitje. Was echt heel lastig rijden met zoveel mensen.. Wat enorm balen van je paard zeg! Op z'n rug ook echt.. Vervelende plek..