Ik spring m net na de bocht dan hebben we iets meer tijd om te vertellen dat ze in de contra moet blijven en een beetje de balans bij mekaar te rapen.
Dan maar niet precies op x
Als ze m door heeft trekken we dat wel weer recht.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

xlisza schreef:Vandaag voor het eerst proef 13 gereden. Jury gaf geen halve punten.
Was opzich wel een pittige proef, de onderdelen volgen elkaar snel op. Vooral dat stuk tussen M-C arbeidsdraf (vanuit galop) c-x halve volte hals strekken x-b rechtuit teugels op maat maken en B rechterhand. Het ging wel, maar het is toch allemaal even wennen.
Naath86 schreef:Ik ben ook benieuwd naar de halve punten. Ik vond 179 altijd al banketstaaf, maar 179.5 zou helemaal banketstaaf zijn..
Janine1990 schreef:De vraag is dan wat je als ruiter wilt...
Een jury die eerst gaat tellen en dan er 178 of 180 van maakt (want dat gebeurt echt best wel veel hoor, omdat de jury's het zelf ook zo banketstaaf vinden!!), of een jury die naar eer en geweten punt en toevallig op die score uit komt...
Lithya schreef:Janine1990 schreef:De vraag is dan wat je als ruiter wilt...
Een jury die eerst gaat tellen en dan er 178 of 180 van maakt (want dat gebeurt echt best wel veel hoor, omdat de jury's het zelf ook zo banketstaaf vinden!!), of een jury die naar eer en geweten punt en toevallig op die score uit komt...
Precies. Ik had liever 179 waar de jury toevallig op uit kwam, dan dat je duidelijk kon zien dat er in je cijfers gerotzooid was. Dan ga ik echt voor 179,5. Weet je dat bijna weer voor winstpunten kunt gaan rijden, maar het nu net niet goed genoeg was. Al sprokkel ik ze liever niet, het lijkt net te motiveren.
Ik ga ook niet voor nét een winstpunt op wedstrijd.
Ik vond ze wel leuk!