Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maaikevdk schreef:Balen zeg Maaike! Zijn er nog andere mogelijkheden om het te verhelpen? Of alleen maar rusten? Sterkte iig
Dunkeedoo schreef:Oei das flink balen zeg dat je medicijnen niet aanslaan maaike162... Helemaal als je paardje lekker aan het lopen is. Eerst maar goed voor jezelf zorgen, en dat B debuut komt wel
glenstorm schreef:Oei Maaike zorg je wel goed voor jezelf? Je paard wacht wel op je! Eerst zelf weer fit worden.
Mijne clown gaat trouwens ontzettend goed de afgelopen week. Ben ik echt blij mee. Morgen weer oefenparcours rijden.
Shelly21 schreef:glenstorm schreef:Oei Maaike zorg je wel goed voor jezelf? Je paard wacht wel op je! Eerst zelf weer fit worden.
Mijne clown gaat trouwens ontzettend goed de afgelopen week. Ben ik echt blij mee. Morgen weer oefenparcours rijden.
Ben je bij het twentse ros wezen oefenspringen?

Urielle schreef:Aan je paard hangen doe je met je krukje alsnog. Tenzij je paard zo klein is dat je ineens je been erover kan slaan maar dat zal niet veel mensen gegeven zijn.
Als ik op mijn merrie stap met krukje is het enige verschil dat ik minder een karateschop omhoog richting beugel moet doen, ik moet nog steeds een flink stuk omhoog.