Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, maar toch is het leuk! 
met de indoor selecties had ik steeds het geluk dat het L op zaterdag was en het M op zondag maar nu komt het wel steeds op dezelfde dag
hopen dat het goed komt ( vast wel! )
succes maandag!!
.
.
. lina1998 schreef:Er rijd eigenlijk nooit iemand anders op wedros en als ik dat wel het geval is doe ik van te voren mijn beugels weer op maat, aansingelen hoef ik nooit als ik er op zit.
Ik zou als ik jou was bij achterwaarts gewoon consequent zeggen voorwaarts (een paard moet tenslotte ten alle tijden voorwaarts blijven denken) en dan opnieuw halthouden. Als ze dan weer achterwaarts gaat eerst voorwaarts en dan weer halthouden, niet boos worden maar duidelijk zijn en consequent blijven.
Wel fijn dat het zo goed ging!
.lina1998 schreef:Ja aansingelen doe ik eigenlijk ook altijd voor ik der op ga ik weet inmiddels precies op welke gaatjes die moet en ik heb een heel opzadel ritueel.
Opzich mag je ook best een keer boos worden hoor, als je maar zeker weet dat je altijd consequent bent en goed dan ook goed is, dat is het belangrijkste.

. Paardje is al helemaal geregeld maar dat zal wel even een rottig afscheid worden vrijdagavond
.