Lovely schreef:Prakkie en HF, ik zit niet op een clinic kurmaken te wachten, maar ik vond het wel de moeite waard om de discussie uit de negatieve sfeer te halen en weg van het Mathias Rath bashen. Maar helaas wil bokt gewoon graag op die jongen bashen, niks aan te doen.
Heel goed dat je dat wilt doen, maar dan moeten je argumenten wel onderbouwd zijn met iets wat niet zo makkelijk onderuit te halen is, dat komt ongeloofwaardig over.
Ik ben normaal niet zo van me in discussies mengen, maar je was nu een mening aan het verdedigen die niet klopte.
Wat die jongen heeft gedaan is niet slim, vooral niet met de aankondiging van een nieuwe kur. Duidelijkheid had hier heel veel gescheeld.
Sommige mensen zullen altijd negatief praten over Rath, maar ik geloof dat mensen die Rath juist wilden zien slagen, dit ook niet de allerbeste zet van de wereld vonden.
Natuurlijk hoort er meer nuace in te zitten wat hier allemaal gezegd wordt, maar dat neemt niet weg dat wat Rath gedaan heeft,niet bijster slim is en dat de PR een duidelijkere uitleg van te voren had moeten geven.
Dot naast het feit dat ik het echt niet netjes van hem vind om onder overleg met Edward Gal dit te doen. Je kan de man iig informeren, dan komt het een stuk vriendelijker over.