Niet bloedfanatiek hoor hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De tijd bij jullie heb ik geen idee van. Bij ons was de ideale tijd zeseneenhalveminuut. 

Hopelijk houden jullie er niets aan over

Anne ook al z'n mooie foto!

Soepel der stal uit en de benen ook nog steeds mooi dun.
_Elke schreef:Gefeliciteerd SD met je aanwinst en verjaardag!![]()
Urielle toffe foto's!! Knappe stip hoor!
Gefeliciteerd nogmaals mirthe en carola. Top crossers hier hoorAnne ook al z'n mooie foto!
Laura 8e is toch ook hartstikke netjes?
Ik heb lekker gecrosst zaterdag. Wel een carola actie in het spring parcours, ik was zo blij dat ze foutloos door de dubbels ging dat ik na 8 dacht dat ik klaar was. Ooops moest dus volte maken naar 9. helaas dus 4 strafpunten en wat tijd.. dom natuurlijk. Iedereen lachte me uit aan de zijkant. Goeie actie voor je eigen club haha !!
Cross ging fijn. De hindernis voor het water was nog wat spannend. Ze moest ook steil naar beneden daarna dus ff kijken en opnieuw aanrijden en weer door. Verder was ze top!
Kon het niet laten om uit te rekenen dat als ik geen stop had gehad en dus niet die 20 sec tijd overschrijding waar ik zou eindigen. Derde dus... Dus mocht paardje een keer foutloos crossen en zo dressuren als ze kan dan komt het wel weer goed![]()
Over twee weekjes naar Bathmen en dan daarna maar weer es wat opgeven.
Ook precies hetzelfde als mij. Ach, gebeurd 1 keer en nooit weer! Ik ben nu extra oplettend op het aantal nummers in mijn hoofd stampen.