daffodil schreef:Bij ons speelden nog een aantal dingen mee om te besluiten de wedstrijd niet door te laten gaan. Er was simpelweg te kort tijd om eea goed te kunnen regelen, vooral ook qua bezetting vrijwilligers. Ons juryhok is nog niet aangepast omdat we tot nu toe alles buiten gedaan hebben.
Prijsuitreiking had ik al van bedacht dat ik dan simpel weg de waardebonnen zou mailen, dat is idd niet het grootste ding. Betalen maar vooral ook 100 man verdeeld over de dag op de locatie wel. Onze volgende is de 22e. Ik heb geen idee wat we daarmee doen, ik ga er nog steeds niet zitten en ik weet van 1 van mijn andere vrijwilligers dat die er hetzelfde over denkt dus dan blijven er heel weinig over.
Wedstrijd waar ik komend weekend heen ga, wilde vooraf het inschrijfgeld via de bank ontvangen. Dus zou dus ook nog kunnen.
PSvanLot schreef:Wij hadden bij de meetmomenten ook geen ander inschrijfgeld dan bij een reguliere wedstrijd.
Hier in de regio was het inschrijfgeld ook vaak hetzelfde voor meetmomenten helaas.
@daffodil, in jouw situatie snap ik goed dat je voorzichtig bent, en als je geen vrijwilligers kan vinden, dan word het helaas inderdaad lastig!