daffodil schreef:Ik maak nergens een geheim van, ik jureer in Brabant, Zuidholland, Utrecht, Gelderland, Noordholland.
Nogmaals je bent van harte welkom maar ik snap niet waarom je zo een langlopend topic in beukt met zoveel negativiteit. Je mag uiteraard iets vinden maar de manier waarop is niet echt heel prettig.
Oh je vind de manier waarop niet prettig. Nou ben ik niet degene die het heeft over roeptoeteren, zeiken en over beuken. Jij bent degene die heel negatief is. Dit topic heeft een voortschrijdende ontwikkeling. Van tips en tricks en ervaringen delen naar hoe nu verder. En over dat hoe nu verder heb ik een mening. En dat die mening jou niet aanstaat is volkomen duidelijk en dat geef je op een hele negatieve manier aan.
Ik hoop van harte dat jij op een andere manier jureert dan dat je hier reageert.

Je doet namelijk iets vergelijkbaars (art 12 is voor strafbare feiten en dat is dit uiteraard niet) en volgt een formele procedure om te laten toetsen of dit mag. Daaruit volgt jurisprudentie. Uiteraard ga ik dit niet doen maar het zou me de 2 minpunten waard zijn.
wat dacht je van de mogelijkheid tot afstand kunnen bewaren? Geen teamsport? 
Als er iets is, wat weinig verandering of verbetering kent. Dan is het de paardensport wel. En kom op zeg, we hebben het over de basissport en niet over topsport. Ik geloof er niets van dat je tig keer een proef opnieuw op neemt. Dan zou je misschien onterecht een winstpuntje halen in de B t/m M2? Wauw dat zou werkelijk een ramp zijn. Diezelfde situatie kan zich voordoen bij de officiële wedstrijden. Als je elke weekend 2 proeven kan rijden, dan kom je op den duur ook wel een klasse uit ook al bak je er niets van. Dat zegt dus helemaal niets over het niveau van iemand.. En als iemand al zoveel tijd en zin heeft om een proef tig keer op te nemen, dan valt iemand vanzelf een keer door de mand in de hogere klasse. Ik snap werkelijk niet wat het probleem is van de online proeven. Bij de normale wedstrijden kan men net zo goed de boel bedonderen. Wat een illusie om te denken dat daar niets gebeuren kan. Dan leef je echt onder een steen