CarolineP schreef:Ligt eraan wanneer je een wedstrijd wil rijden. Reken maar op minstens een maand voordat je je papieren hebt. Dus in die periode kun je nog niet starten.
Jawel, maar met blanco coupons en die kosten 16 euro per stuk!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CarolineP schreef:Ligt eraan wanneer je een wedstrijd wil rijden. Reken maar op minstens een maand voordat je je papieren hebt. Dus in die periode kun je nog niet starten.
jepsica schreef:Ik heb net de knhs gebeld. en gevraagd hoe het ervoor staat met mijn startkaart.
Ze zei dat de aanvraag nog niet verwerkt is. Ze vroeg wanneer ik mijn startkaart nodig heb? Ik zei over 2 wekeb.
Toen zei ze ik stuur je 2 blanco startcoupons op dan kun je in iedergeval starten.
Geen idee of ik voor die coupons moet betalen.
Daar heeft ze niks over gezegd.
Ik heb mijn startkaart 23 februari aangevraagd.
Dus pas net maar ik denk ik bel alvast anders kan ik straks niet starten.
Ik ben super aardig te woord gestaan en geholpen.
oversized schreef:Dan nog wordt de startkaart ALTIJD naar de vereniging gestuurd en niet naar het lid zelf. Het klopt dus wel hoor ook al zit je bij de doe-het-zelf club!
oversized schreef:Dan nog wordt de startkaart ALTIJD naar de vereniging gestuurd en niet naar het lid zelf. Het klopt dus wel hoor ook al zit je bij de doe-het-zelf club!
Nee hoor, mijn startkaart kreeg ik ook gewoon thuis gestuurd
(en ik ben blijkbaar niet de enige)
Dus zeg nooit NOOIT! oversized schreef:Dan nog wordt de startkaart ALTIJD naar de vereniging gestuurd en niet naar het lid zelf. Het klopt dus wel hoor ook al zit je bij de doe-het-zelf club!

Dabo schreef:oversized schreef:Dan nog wordt de startkaart ALTIJD naar de vereniging gestuurd en niet naar het lid zelf. Het klopt dus wel hoor ook al zit je bij de doe-het-zelf club!Nee hoor, mijn startkaart kreeg ik ook gewoon thuis gestuurd
(en ik ben blijkbaar niet de enige)
Dus zeg nooit NOOIT!
Juffertje schreef:Nee hoor, mijn startkaart kreeg ik ook gewoon thuis gestuurd(en ik ben blijkbaar niet de enige)
Dus zeg nooit NOOIT!
loulou schreef:ik was voorheen nergens lid van en kreeg ze dus ook gewoon thuisgestuurd.