Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Mijn instructeur had ook wel wat commentaar op mijn rijgewoontes na 10 jaar. Ik stuur als 'een pizzabakker' zei hij steeds. Netjes afgeleerd voor het examen, maar inmiddels stuur ik weer gewoon zo.
Roulette_ schreef:Rij-examens zijn soms wel heel erg ‘alles moet exact zoals voorgeschreven’ ipv ‘is dit veilig, handig en verstandig’.
Roulette_ schreef:Rij-examens zijn soms wel heel erg ‘alles moet exact zoals voorgeschreven’ ipv ‘is dit veilig, handig en verstandig’.
Gefeliciteerd met de punten Roosjenat en Robijntjah!
Ben benieuwd hoe het vanmiddag bij ons gaat, gisteren was ze net niet helemaal fijn met rijden.
BuckyBokt schreef:Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit, zo niet dan hoor ik het ook graag.
Ik ben op zoek naar een vereniging die aangesloten zit bij de KNHS zodat ik mijn startpas aan kan vragen. Het liefst omgeving Tilburg. Het is mooi meegenomen als er af en toe iets georganiseerd word, maar ik heb echter helaas niet de tijd om hierbij te vrijwilligen/mee organiseren.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
LaDonna75 schreef:BuckyBokt schreef:Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit, zo niet dan hoor ik het ook graag.
Ik ben op zoek naar een vereniging die aangesloten zit bij de KNHS zodat ik mijn startpas aan kan vragen. Het liefst omgeving Tilburg. Het is mooi meegenomen als er af en toe iets georganiseerd word, maar ik heb echter helaas niet de tijd om hierbij te vrijwilligen/mee organiseren.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen
Google raadplegen?
KNHS.nl raadplegen?