Wendeltje schreef:Ik ben vandaag ook weer gestart. Kwam erachter dat het een selectiewedstrijd voor Jumping Amsterdam was. Dat verklaarde het sterke deelnemersveld.
Wij hebben geen punt gereden. Er stonden bolchrysanten rond de baan en die vind ze doodeng. 2e proef ging wel beter, maar toen was ze bijna leeg door de spanning.
Gelukkig wel fijn los kunnen rijden en voor de rest heeft ze zich super gedragen.
Wie verzint er dan ook om bolchrysanten neer te zetten???
Bolchrysanten

FleurSandro schreef:Ik wilde komend weekend starten nadat ik vorig weekend op de wachtlijst stond en dus niet gestart was. Sta ik alweer op de wachtlijst... Meestal is dit nooit een probleem in mijn omgeving, nu een andere wedstrijd gemaild
Hopelijk dat ik daar nog kan aansluiten. Nu nog hopen dat ik niet moet inrijden in een zwembad of in de zeikregen, want inrijden is buiten dan....
Oh dat is voor mij echt een vereiste om binnen te kunnen inrijden, in de drek en regen rij ik thuis (lees bos) ook al.
Ben nu net dit seizoen begonnen na ruim 20 jaar niet meer gestart te zijn en ben me nu aan het oriënteren welke accommodaties ik het fijnst vind om te rijden en ga alleen daar inschrijven