Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSannee schreef:Ik dacht dat als je zondag filmt je hem ook zondag moet inleveren, omdat de weken van maandag tot zondag lopen.
Maar, correct me if i'm wrong.
inge_romeo schreef:xSannee schreef:Ik dacht dat als je zondag filmt je hem ook zondag moet inleveren, omdat de weken van maandag tot zondag lopen.
Maar, correct me if i'm wrong.
Oh als dat zo is, dan is t hele dilemma opgelost
Ik dacht dat ze een week oud mochten zijn. Dat je dus een week had na t filmen om m in te leveren.
PSvanLot schreef:Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?
WenK schreef:PSvanLot schreef:Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?
Dit kreeg ik van de KNHS toen ik er laatst naar vroeg;
Voor december zal er een overzicht aan u worden verzonden met hierin het aantal uren. Naar verwachting zal dit het compleet ingevulde declaratieformulier betreffen waar alleen nog akkoord op gegeven hoeft te worden.
xSannee schreef:inge_romeo schreef:
Oh als dat zo is, dan is t hele dilemma opgelost
Ik dacht dat ze een week oud mochten zijn. Dat je dus een week had na t filmen om m in te leveren.
inge_romeo schreef:Kunnen jullie me helpen met de keuze? Ik twijfel of ik m'n proef ga insturen. Zondag heb ik 2 (L1)proeven opgenomen.
De eerste ging niet zo lekker.. binnenkomen naast de ac-lijn, tactfout in m'n middendraf, d'r hoofd kantelen in t wijken, aangaloperen bij mn teugels weer oppakken en gewoon overal te weiging impuls. Kortom, dat moest echt beter.![]()
Tweede proefje begon beter, maar hier galoppeerde ze in de verkeerde galop aan, viel ze eruit na m'n terugrijden van de middengalop en ook hier kantelt ze dr hoofd bij het wijken en rijden we naast de ac-lijn. Oftewel, ook geen goede proef.![]()
Ik heb ze aan mijn instructrice laten zien en ook zij denkt dat ze niet goed genoeg zijn.
Maar ergens voelt dat heel dubbel. Want als ik op wedstrijd was gegaan, had ik ook niet kunnen kiezen. Maarja, dit is dan wel weer het voordeel van de online proeven... Ik heb ook nog geen online proef gekocht, dus ik hoef niet perse iets in te leveren...
En qua feedback, ja die heb ik grotendeels ook al bedacht na t zien van m'n proef.
Dus kunnen jullie me helpen met m'n dilemma?
inge_romeo schreef:Kunnen jullie me helpen met de keuze? Ik twijfel of ik m'n proef ga insturen. Zondag heb ik 2 (L1)proeven opgenomen.
De eerste ging niet zo lekker.. binnenkomen naast de ac-lijn, tactfout in m'n middendraf, d'r hoofd kantelen in t wijken, aangaloperen bij mn teugels weer oppakken en gewoon overal te weiging impuls. Kortom, dat moest echt beter.![]()
Tweede proefje begon beter, maar hier galoppeerde ze in de verkeerde galop aan, viel ze eruit na m'n terugrijden van de middengalop en ook hier kantelt ze dr hoofd bij het wijken en rijden we naast de ac-lijn. Oftewel, ook geen goede proef.![]()
Ik heb ze aan mijn instructrice laten zien en ook zij denkt dat ze niet goed genoeg zijn.
Maar ergens voelt dat heel dubbel. Want als ik op wedstrijd was gegaan, had ik ook niet kunnen kiezen. Maarja, dit is dan wel weer het voordeel van de online proeven... Ik heb ook nog geen online proef gekocht, dus ik hoef niet perse iets in te leveren...
En qua feedback, ja die heb ik grotendeels ook al bedacht na t zien van m'n proef.
Dus kunnen jullie me helpen met m'n dilemma?