Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:27

Ik vraag me echt af hoe goed mensen lezen en het reglement kennen.

Gister een teruggestuurd met scherp wiel en een die de sporen, bit en neusriem niet filmde...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:32

Meestal niet. Ik heb al vaak dingen moeten aangeven aan mensen, terwijl ik geen jury ben en nog niet gefilmd heb, maar de bepalingen blijkbaar wel gelezen heb itt degene die mee doen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:35

Maar als dat door bv 20 juryleden gedaan wordt heeft de rest nog niets. Er wordt een stuk minder ingeschreven begreep ik en dan zou 10 ook genoeg zijn.

Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?[/quote]

Ik begreep dat het automatisch gaat en dat je €1,70 per proef krijgt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:43

caro29 schreef:

Dat is een stuk handiger dan het excell bestand.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:45

PSvanLot schreef:
caro29 schreef:

Dat is een stuk handiger dan het excell bestand.

Ja die verstuurde bij mij regelmatig blanco. Ergens in de mails over het nieuwe online staat het.

Afbeelding

Edit gevonden

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:53

Kunnen jullie me helpen met de keuze? Ik twijfel of ik m'n proef ga insturen. Zondag heb ik 2 (L1)proeven opgenomen.
De eerste ging niet zo lekker.. binnenkomen naast de ac-lijn, tactfout in m'n middendraf, d'r hoofd kantelen in t wijken, aangaloperen bij mn teugels weer oppakken en gewoon overal te weiging impuls. Kortom, dat moest echt beter. -O-

Tweede proefje begon beter, maar hier galoppeerde ze in de verkeerde galop aan, viel ze eruit na m'n terugrijden van de middengalop en ook hier kantelt ze dr hoofd bij het wijken en rijden we naast de ac-lijn. Oftewel, ook geen goede proef. -O-
Ik heb ze aan mijn instructrice laten zien en ook zij denkt dat ze niet goed genoeg zijn.

Maar ergens voelt dat heel dubbel. Want als ik op wedstrijd was gegaan, had ik ook niet kunnen kiezen. Maarja, dit is dan wel weer het voordeel van de online proeven... Ik heb ook nog geen online proef gekocht, dus ik hoef niet perse iets in te leveren...
En qua feedback, ja die heb ik grotendeels ook al bedacht na t zien van m'n proef.

Dus kunnen jullie me helpen met m'n dilemma? :Y)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:57

Ik dacht dat als je zondag filmt je hem ook zondag moet inleveren, omdat de weken van maandag tot zondag lopen.

Maar, correct me if i'm wrong.

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:00

xSannee schreef:
Ik dacht dat als je zondag filmt je hem ook zondag moet inleveren, omdat de weken van maandag tot zondag lopen.

Oh als dat zo is, dan is t hele dilemma opgelost :')
Ik dacht dat ze een week oud mochten zijn. Dat je dus een week had na t filmen om m in te leveren.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:03

inge_romeo schreef:
xSannee schreef:

Ik dacht dat ze een week oud mochten zijn. Dat je dus een week had na t filmen om m in te leveren.

Ja ik vind de uitleg op de KNHS site nog niet heel duidelijk.

In de openingspost staat er een stukje over bij het kopje "wanneer filmen". Maar er zijn ook mensen hier die deze vraag bij de KNHS hebben gelegd. Kan alleen zo snel de screenshots van de antwoorden niet vinden.

Verder over je dilemma;
Ik heb voorheen wel een proef ingeleverd waar ik niet helemaal tevreden was. Kreeg ik ook 178,5 voor.
Andere zette ze het 3x op het rennen tijdens de proef, 0 ontspanning en wilde niet meer buigen, en die heb ik niet ingeleverd. Dan film ik liever de week erna weer zegmaar :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:14

PSvanLot schreef:
Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?

Dit kreeg ik van de KNHS toen ik er laatst naar vroeg;

Voor december zal er een overzicht aan u worden verzonden met hierin het aantal uren. Naar verwachting zal dit het compleet ingevulde declaratieformulier betreffen waar alleen nog akkoord op gegeven hoeft te worden.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-20 11:17

Het is niet de bedoeling, maar volgens mij doen ze er niet moeilijk over omdat hij dan wel minder dan een week oud is. Weet je het voor de volgende keer!

xSannee, wauw super punten! Gefeliciteerd!

Eveline77, ook mooie punten. Gefeliciteerd :D

Ik ben echt benieuwd of ik vanmiddag een fatsoenlijk proefje kan neerzetten met dit prutweer en een waarschijnlijk natte bak :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:22

WenK schreef:
PSvanLot schreef:
Weet jij eigenlijk of je nu weer moet declareren of dat het net dit programma automatisch gaat?

Dit kreeg ik van de KNHS toen ik er laatst naar vroeg;

Voor december zal er een overzicht aan u worden verzonden met hierin het aantal uren. Naar verwachting zal dit het compleet ingevulde declaratieformulier betreffen waar alleen nog akkoord op gegeven hoeft te worden.

Kijk dat is mooi!

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 11:44

xSannee schreef:
inge_romeo schreef:

Ja ik vind de uitleg op de KNHS site nog niet heel duidelijk.

In de openingspost staat er een stukje over bij het kopje "wanneer filmen". Maar er zijn ook mensen hier die deze vraag bij de KNHS hebben gelegd. Kan alleen zo snel de screenshots van de antwoorden niet vinden.

Verder over je dilemma;
Ik heb voorheen wel een proef ingeleverd waar ik niet helemaal tevreden was. Kreeg ik ook 178,5 voor.
Andere zette ze het 3x op het rennen tijdens de proef, 0 ontspanning en wilde niet meer buigen, en die heb ik niet ingeleverd. Dan film ik liever de week erna weer zegmaar :+[/quote]

De weken lopen inderdaad van maandag tm zondag. Maar, volgens mij is het wel mogelijk nog om op maandag in sturen (proefje van zondag dan bijv.), echter je gaat een foutmelding krijgen als je die week dan weer probeert te uploaden. Je kunt dus geen 2x per week uploaden, ook al zit er wel 7 dagen tussen het filmen! Hopelijk leg ik het zo duidelijk uit.

En xSannee, gefeliciteerd met je punten!!

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:21

Zijn er nog meer mensen aan het refreshen vanaf zaterdag?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:22

heyhallohey schreef:

Vanaf zondag.

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:24

kimmetje26 schreef:
heyhallohey schreef:

Vanaf zondag.

Lotgenoten :)

Is er wel al een jury bij jou gekoppeld aan jouw proefje?

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:26

Vanaf zondag.[/quote]
Lotgenoten :)

Is er wel al een jury bij jou gekoppeld aan jouw proefje?[/quote]

Staat bij beoordeling gepland

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:27

Dat klinkt ergens wel logisch Blacksquat!

En dankjewel! Ben er heel blij mee *\o/*
Ik had trouwens zondag ingeleverd & vanochtend de beoordeling.

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:34

xSannee schreef:
Dat klinkt ergens wel logisch Blacksquat!

En dankjewel! Ben er heel blij mee *\o/*
Ik had trouwens zondag ingeleverd & vanochtend de beoordeling.

Gefeliciteerd :)

Ik moet nog even geduld hebben ben ik bang

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:00

inge_romeo schreef:
Kunnen jullie me helpen met de keuze? Ik twijfel of ik m'n proef ga insturen. Zondag heb ik 2 (L1)proeven opgenomen.
De eerste ging niet zo lekker.. binnenkomen naast de ac-lijn, tactfout in m'n middendraf, d'r hoofd kantelen in t wijken, aangaloperen bij mn teugels weer oppakken en gewoon overal te weiging impuls. Kortom, dat moest echt beter. -O-

Tweede proefje begon beter, maar hier galoppeerde ze in de verkeerde galop aan, viel ze eruit na m'n terugrijden van de middengalop en ook hier kantelt ze dr hoofd bij het wijken en rijden we naast de ac-lijn. Oftewel, ook geen goede proef. -O-
Ik heb ze aan mijn instructrice laten zien en ook zij denkt dat ze niet goed genoeg zijn.

Maar ergens voelt dat heel dubbel. Want als ik op wedstrijd was gegaan, had ik ook niet kunnen kiezen. Maarja, dit is dan wel weer het voordeel van de online proeven... Ik heb ook nog geen online proef gekocht, dus ik hoef niet perse iets in te leveren...
En qua feedback, ja die heb ik grotendeels ook al bedacht na t zien van m'n proef.

Als je er geen goed gevoel over hebt, stuur je ze toch helemaal niet in. Is wel zonde van de moeite, maar scheelt je weer €7,50 :)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 15:00

@Inge_romeo: ik zou mezelf de vraag stellen waarom ik hem wel zou willen insturen.
Eerlijk gezegd, zoals je het beschrijft, zou ik geen filmpje insturen maar een ander moment weer 1 opnemen. Als je nu weet dat je geen winst rijdt en je weet waar de 'pijn'punten liggen, dan heb je ook geen feedback nodig.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 15:56

Hier net een aantal proeven binnen van een jury die geen tijd had. Dus er komen een paar uitslagen aan voor mensen die al ff wachten....

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-20 19:30

WenK, mooi dat mensen die langer wachten dan nu snel hun punten krijgen!

Ik heb vandaag gefilmd en zoals verwacht ging het mede door het water ballet :') niet zo als afgelopen zondag. Maar zaten fijne stukken tussen en wel tevreden. Als ik het vergelijk met andere proeven heb ik met mindere proeven winst gereden. Was een aantal weken heel chill op punten aan het wachten, maar nu dit misschien mijn laatste is vind ik het heel spannend :')

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:32

Even een vraagje (ik weet niet of dit al eerder is gevraagd: moet je de proef nu uit het hoofd doen gezien de nieuwe Corona maatregelen ? (1 filmer en 1 combinatie) of mag er gewoon voorgelezen worden door iemand en iemand die de proef filmt ?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:31

inge_romeo schreef:

Niet insturen dan. Door oefenen en volgende keer beter.