Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:58

bliksemflits schreef:
Ik heb ook een simpel foutje, m'n haar in een staart in plaats van een vlecht of knot.
Heb bij het eerste filmpje ook niet mijn "factuurnummer" in de beschrijving staan. Ik kan dat nog steeds nergens vinden maar las dat hier op bokt. Hoop dat 'ie wel beoordeeld wordt...

factuurnr?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:59

SweetVanille schreef:
bliksemflits schreef:
Ik heb ook een simpel foutje, m'n haar in een staart in plaats van een vlecht of knot.
Heb bij het eerste filmpje ook niet mijn "factuurnummer" in de beschrijving staan. Ik kan dat nog steeds nergens vinden maar las dat hier op bokt. Hoop dat 'ie wel beoordeeld wordt...

factuurnr?

Sorry, ordernummer. Ik las hier dat je die erbij moest zetten, dus het ordernummer van de "factuur" die je in je mail krijgt.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:05

estell__ schreef:
Ik heb vandaag ook m’n B debuut gereden :+ . Ben heel benieuwd hoe het filmpje beoordeeld wordt. Heb wel een foutje gemaakt dus ik hoop dat ze ‘m nog wel willen beoordelen. Mijn filmer is vergeten hem in beeld te houden na het voorstel rondje

Ik heb nergens gelezen dat je na het voorstelrondje als de filmer naar zijn plek loopt je continu in beeld moet blijven hoor. De film moet wel blijven doorlopen, maar bij mijn 1e filmpje zie je ook lopend een stukje gras gefilmd (30 sec max) en daarna mij weer en begin ik de proef.
Lijkt mij geen probleem of tegen de regels hoor.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:07

bliksemflits schreef:
Sorry, ordernummer. Ik las hier dat je die erbij moest zetten, dus het ordernummer van de "factuur" die je in je mail krijgt.

nee, dat hoeft niet, tenminste, dit staat op paardrijden.nl: "7. Vervolgens wordt er gevraagd om een Video titel, vul hier in: eventdatum-proefnummer-combinatienummer, bijvoorbeeld: 10042020-proef6-1234KB (Let op: houd exact deze volgorde aan)."

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:07

SweetVanille schreef:
bliksemflits schreef:

nee, dat hoeft niet, tenminste, dit staat op paardrijden.nl: "7. Vervolgens wordt er gevraagd om een Video titel, vul hier in: eventdatum-proefnummer-combinatienummer, bijvoorbeeld: 10042020-proef6-1234KB (Let op: houd exact deze volgorde aan)."

Ja de titel heb ik goed, maar iemand hier op bokt benoemde dat je dan in de omschrijving je ordernummer moet zetten. Maar ik kan dat verder ook nergens terugvinden...

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:08

Dispar_Vulgo schreef:
estell__ schreef:
Ik heb vandaag ook m’n B debuut gereden :+ . Ben heel benieuwd hoe het filmpje beoordeeld wordt. Heb wel een foutje gemaakt dus ik hoop dat ze ‘m nog wel willen beoordelen. Mijn filmer is vergeten hem in beeld te houden na het voorstel rondje

Ik heb nergens gelezen dat je na het voorstelrondje als de filmer naar zijn plek loopt je continu in beeld moet blijven hoor. De film moet wel blijven doorlopen, maar bij mijn 1e filmpje zie je ook lopend een stukje gras gefilmd (30 sec max) en daarna mij weer en begin ik de proef.
Lijkt mij geen probleem of tegen de regels hoor.

Klopt, dit had ik gezegd, dacht het ergens gelezen te hebben, maar bleek dat ik dit uit mn duim gezogen had :+

Kan ook bijna niet, mijn filmer moet ook onder linten door en ze is geen acrobaat :P

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:09

8. Vul bij videobeschrijving het ordernummer uit Mijn KNHS in. Dit vind je in de bevestigingsmail die je na het inschrijven hebt ontvangen.

SweetVanille

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:10

Ahh wou em net plaatsen, lees dit nu ook. hoop dat het goed komt dan!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:11

Dat ordernummer kon ik eerst ook niet vinden, er was een mail van je winkelmandje waar die in staat, dat is het bewijs dat je betaald hebt. Vervolgens kreeg je nog een email dat je bent ingeschreven.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:11

Dispar_Vulgo schreef:
8. Vul bij videobeschrijving het ordernummer uit Mijn KNHS in. Dit vind je in de bevestigingsmail die je na het inschrijven hebt ontvangen.

Ik kan dit dus echt nergens vinden, nogsteeds niet :+
Maar bij m'n eerste filmpje dit dus niet gedaan... Bij de tweede wel het ordernummer erbij gezet.
Krijg je het te horen als je filmpje is afgekeurd of..?

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:18

bliksemflits schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Ik kan dit dus echt nergens vinden, nogsteeds niet :+
Maar bij m'n eerste filmpje dit dus niet gedaan... Bij de tweede wel het ordernummer erbij gezet.
Krijg je het te horen als je filmpje is afgekeurd of..?

Ik verwacht dat ze daarmee nu nog best coulant zijn. Lijkt me niet iets om je direct op af te keuren zeker niet omdat als je niet hebt betaald je niet op de definitieve lijst komt

Edit: oh, nou gelukkig maar dat, dat niet perse hoeft! Ik dacht ergens gelezen te hebben dat, dat verplicht was. Maar zal ik wel verkeerd gezien hebben dan :))

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:20

Nee daarom dat hoop/denk ik ook, en ik denk dat ze sowieso alsnog wel checken of je ook op de definitieve lijst staan. Gewoon als dubbel-check.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:21

Hier ook gefilmd vandaag voor mijn L1 debuut ben benieuwd of alles goed is gegaan met het filmen.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:22

estell__ schreef:

Mijn filmster heeft na het voorstelrondje het paspoort gefilmd, en dan ben je dus ook niet in beeld. Belangrijkste is, denk ik, dat het beeld gewoon doorloopt en niet zomaar ergens anders weer begint te filmen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:26

MarleenM schreef:
estell__ schreef:

Mijn filmster heeft na het voorstelrondje het paspoort gefilmd, en dan ben je dus ook niet in beeld. Belangrijkste is, denk ik, dat het beeld gewoon doorloopt en niet zomaar ergens anders weer begint te filmen.

Ja, zo heeft mijn filmster het inderdaad ook gedaan. Er is absoluut op mijn filmpje te zien dat het beeld doorloopt haha

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:30

Hoe zit het trouwens met jullie B/E bordjes, zijn die goed leesbaar op het filmpje? Mijne lijken een beetje weg te vallen ofzo.. Terwijl het gewoon normale prikletters zijn..

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:36

MarleenM schreef:
Hoe zit het trouwens met jullie B/E bordjes, zijn die goed leesbaar op het filmpje? Mijne lijken een beetje weg te vallen ofzo.. Terwijl het gewoon normale prikletters zijn..

Zijn bij mij ook niet goed leesbaar, denk dat het vooral belangrijk is dat je ziet dat er een bordje zit zodat ze kunnen inschatten of je je wendingen goed rijdt?

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:32

Misschien is het al gevraagd hoor, maar kan het kloppen dat ik de door mij ingestuurde video niet ergens terug kan zien?

Ik kreeg een melding dat de video is geüpload, maar ik kan nu nergens terugzien dat dat is gelukt?

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:20

Bij mij is er ook rustig de bak uitgewandeld en paspoort gefilmd tussendoor ;)
Volgens mij stond in het uitlegfilmpje dat je ordernummer in de beschrijving moest (die in de app).

@DreamGuide nee klopt! Heb ik over gemaild maar je kan het niet terugzien en krijgt ook geen bevestiging...

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:13

Ik heb in mijn proef ook 2 'grote' fouten, maar heb dit wel zo gelaten.
Waarschijnlijk was dit op concours ook gebeurd :roll:

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:19

Rosanna1990 schreef:

Nou, ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb gisteren de proef 3x opgenomen, hoewel ik dat van tevoren helemaal niet van plan was. Ik had me voorgenomen 1x de proef op te nemen en misschien nog een keer als er iets niet goed gegaan was. Maar het feit dat je het meerdere keren zou kúnnen opnemen, maakte dat ik niet tevreden was. We konden beter vond ik! Maar uiteindelijk, tja de dingen waarover ik niet tevreden was, dat gaat in de training ook niet altijd even goed dus waarschijnlijk zijn het wel representatieve filmpjes. Perfect wordt het toch niet. :D

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:21

cijsalover schreef:
Rosanna1990 schreef:

Nou, ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb gisteren de proef 3x opgenomen, hoewel ik dat van tevoren helemaal niet van plan was. Ik had me voorgenomen 1x de proef op te nemen en misschien nog een keer als er iets niet goed gegaan was. Maar het feit dat je het meerdere keren zou kúnnen opnemen, maakte dat ik niet tevreden was. We konden beter vond ik! Maar uiteindelijk, tja de dingen waarover ik niet tevreden was, dat gaat in de training ook niet altijd even goed dus waarschijnlijk zijn het wel representatieve filmpjes. Perfect wordt het toch niet. :D

Precies hoe ik het ook had hoor. 3x gereden, maar altijd wel iets waarover je niet tevreden bent. Dus toch de 3e met 1 'grote' fout opgestuurd.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:32

Dispar_Vulgo schreef:
cijsalover schreef:

Precies hoe ik het ook had hoor. 3x gereden, maar altijd wel iets waarover je niet tevreden bent. Dus toch de 3e met 1 'grote' fout opgestuurd.

Ik was 2x aan het begin al gestopt (die van mij was enorm aan het brullen en lette dus niet op) en bij de complete proef de 2e dus opgestuurd, eerste zaten fouten in, tweede ook en had toen geen zin meer een paardlief stopte toch niet met brullen dus maar gelaten zoals het was :)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:38

Ik voel mij trouwens net een kind dat op d'r examenuitslag zit te wachten :') Al een paar keer de app gecheckt haha!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:45

bliksemflits schreef:
Ik voel mij trouwens net een kind dat op d'r examenuitslag zit te wachten :') Al een paar keer de app gecheckt haha!

Ja daar heb ik ook een beetje last van :')