Nibbit schreef:Je moet het ook niet zo zwart wit als keuze zien denk ik, gewoon doen wat op het moment het beste voelt
Ons dat kan natuurlijk ook nog.
Zondag voor t eerst proef 9 rijden tijdens de onderlinge wedstrijd.. Ben benieuwd hoe het bevalt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
zit met de l2 proef 13 dat ik de grootte van sommige figuren wil weten.
)
__Nynke schreef:Ik vind de nieuwe proeven ook zeker positief veranderd. Ik vind het halsstrekken tot het Z een hele mooie verandering. Heb vaak gezien dat mensen in het M of Z daar nog moeite mee hebben.
Ook zitten er zeker leuke lijntjes in de proeven. Heb al een aantal nieuwe onderdelen geprobeerd,en o.a. de eenvoudige wissel dmv een aantal drafpassen in het M vind ik erg leuk.![]()
Ik ben echter wel benieuwd hoe het zal gaan met de halve punten. Ik dacht dat het erg lastig zou worden met punten optellen als schrijver, maar aan de protocollen te zien valt dit wel mee. Zou wel zuur zijn als je 179,5 rijdt.
. IvankBacardi schreef:Wij hebben morgen gelijk voor het egie, in de M2.
Gister door gereden, het gaat allemaal vlot achter elkaar maar wel fijn mijn paard heeft geen 'tijd' om spoken te zoeken. Maar als je je paard niet voor elkaar hebt kom je zeker in de problemen omdat alles snel achter elkaar gaat.
Gelukkig gaat het in de stap gedeeltes wel minder snel.

Maar anderzijds is het maar een oefening natuurlijk, gaat ie fout dan gaat ie maar fout, jammer dan.