Lisa: ik heb tot hiervoor altijd gedacht dat het een uiting van ongemak/spanning is, het knarsentanden. Tandarts is vorig jaar geweest, komt over een paar weken weer. Die had vorige keer niet zn spullen bij (hij is tevens dierenarts, zo doende had hij wel gekeken maar niets gedaan) maar die zei dat het absoluut niet zo erg was dat hij er last van moest hebben. Zadel past, fysio kreeg ik niets meer dan complimenten van, die vond hem juist goed in zn bespiering en zn vel zitten. Kwa rijden is er ook niets aan te voelen! Als hij gespannen is doet hij het niet, maar als hij ontspannen is en licht in de hand begint hij. Overigens gaat hij altijd steeds later knarsen, alsof hij het doet als hij moeite met iets heeft.
Spannend, je L2 debuut! Wat een opluchting straks dat je lekker de hele tijd kan doorzitten.
Anne: wat fijn dat je instructrice zo betrokken is! Dan kent ze jullie door en door, kan geen betere basis zijn als dat
Fredje doet het dan juist precies niet als hij gespannen is! Bitfitter is misschien een ideetje, hoewel ik hem eigenlijk heel fijn vind lopen op het bit wat hij heeft. Wat fijn dat je paard het goed doet en je der al zelf doorheen rijd met vertrouwen. Succes morgen met de osteopaat!
Hier ging het vandaag net weer even minder, heb 3 dagen om 8 uur moeten gaan werken en was pas om 8 uur weer thuis dus Fredje had even stil gestaan. Logisch dat het niet makkelijk gaat dan haha! Proefjes wel geoefend, dingen gingen goed maar sommige dingen ook minder die normaal wel goed gaan. Vrijdag mogen we weer dus we moeten nog even door oefenen deze week! Ik heb er wel zin in, ben benieuwd hoe het gaat
hij gaat steeds makkelijker in de proefjes dus dan hoop ik maar dat we dat ook zien in de punten.