Zo kun je het ook zeggen! Mort je morgen ook de hele dag? Mijn werker staat weer vroeg... Nu dus proberen te slapen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Werk in de kas, daar is het echt uitkijken met dit weer. Nu heb ik Chico lekker vroeg gereden. Heb hem toch nog iets nieuws kunnen leren op zijn leeftijd: een bruggetje op lopen
Zonde dat hij er niet meer is, leek mij ook een blikvanger op de wedstrijden en je hebt het ver met hem geschopt.
Ze mag blij zijn dat je jouw paard aanbiedt aan haar. Mijn zus en moeder rijden ook, ik heb wel eens een paard gedeeld met mijn zus, wij verschillen behoorlijk van elkaar (ik: precies, zij: goed genoeg zo). In de toekomst gaan wij ook weer een paard delen. Momenteel deel ik ook een paard met mijn moeder. Het is behoorlijk lastig, maar ook een uitdaging om elkaar op de goede manier aan te vullen.
.. ik start nu nog Z1 maar heb inmiddels 20 winstpunten, én ik mag van mijn instructrice geen Z1 meer starten
Ik rijd op een 7 jarige voice nakomeling en als je nog meer wilt weten dan vraag je maar!

Als het nou op 5% na niet was oke, maar een half procent is wel héél erg zuur. Nouja, hopen dat de volgende keer geen schaduwen ergens op vallen dan maar, en dan heb je minstens 12 punten meer, komt vast goed!
Het ging vandaag wel weer beter dan mijn debuut, fijnere temperaturen ook, ook al was het nog wel aan de warme kant. Vanaf nu gaat het aftrainen beginnen, zodat hij een beetje aangepast is als ik naar Engeland vertrek. Wel jammer om het nu los te moeten laten terwijl hij telkens weer zo verbetert. Maar oke, niks aan te doen! Engeland gaat vast ook erg leuk en leerzaam worden

Baalde er echt van, want wilde echt die wissels gaan fine tunen. Zaterdag liep hij echt heerlijk! Gisteren ging hij ook lekker. Mijn zusje was gekomen om foto's te maken. Als het lukt zal ik zo een topicje openen en die spam ik hier dan wel effe. Ze had ook wat filmpjes gemaakt. Ik moet even uitvogelen hoe ik die op YT zet en de liefhebbers kunnen dan wel het linkje gestuurd krijgen

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1730811
Een Z2 bokkers bijeenkomst???
Succes alvast!
Komt Donderwolk mee? Ben je daar trouwens al eens geweest? 't is daar echt kei mooi.
)
(Waar dan ons Soraya naartoe mag gaan
) 
mavantos schreef:Ik moet vrijdag naar de regiokampioenschappen
Lukt het deze week natuurlijk allemaal voor geen meter, daaagh hippiade 2013